Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar leuke foto's! 
 ) maar wel met de haf. Gaat overigens ontzettend lekker  
 Ze vindt het fantastisch en wordt er helemaal fanatiek van. Wel jammer dat we het idee hebben dat ze reining het leukst vindt 
 dat is net weer minder ons ding. Maar goed, net wat madam blieft natuurlijk!

Hoe was ze? Ze ziet er nogal wild uit  

Was gewoon voor een keertje hoor, we gaan dit nog niet doorzetten ofzo, daar vind ik haar aan de jonge kant voor. Maar we waren aan het oefenen met hangen, en ze was zo ontspannen dat ik eens een been erover heen geslagen heb... en ja dan zit je ineens 

ging op rust staan tussen momenten van hangen in, enzo. Half ogen dicht in het zonnetje. Maakte allemaal veel indruk 
 Fijn om te zien, betekent dat de basis toch wel goed zit.                                                         

Vandaag hms patterns gereden met Alice. Als ik overal de tijd voor heb gaat het allemaal super, maar in de hms heb je dat niet natuurlijk, daar moet alles gewoon op de pion. En  niet  pas als ik vindt dat ie lekker loopt  
 Dus dan moet ik stoppen met 'trainen' en gewoon gaan rijden. Paard en hoe hij loopt loslaten in mijn hoofd en alleen maar kijken waar er wat moet gebeuren. Best moeilijk. Maar hij doet het fijn. Hele verbetering al sinds eind vorig seizoen toen alles nog zo moeizaam ging. Uiteindelijk zelfs een L3 pattern gereden!  
 Niet vlekkeloos natuurlijk, maar wel alles op tijd en juiste galop enzo. 

barbaras schreef:Nee nog niet gezien, ik ga effe zoeken....dank je!
Wel balen, heb een erg fijn zadel vorig jaar bij country mill gekocht maar hij loopt er niet lekker mee, toch weer iets uitgezwaard en links meer ontwikkeld.
Dus de Montana gaat weer de verkoop in....

, lees altijd wel mee hoor...