Lang leve het arabische volbloed voor mij hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb jaren een NRPS gehad (ja oke, zit wel veel arabisch in
), en de NRPS van mn tante vind ik ook echt een geweldig lief ding 
Op de één of andere manier vind ik het gewoon fijn dat ik met mn paard kan lopen, met de garantie dat ze me gewoon niet omver trekt, of als ik een hand tegen dr achterhand leg, ze gewoon om gaat. In plaats van trekken, duwen, snokken en dan nog een paard hebben die denkt "Voel ik nou een mug?
" 

Een mooie PRE ga ik ook van kwijlen
En die Kentucky Mountain Horses 

Mooie bijkomstigheid dat Djuun alle vooroordelen naast zich neerlegd
Ik denk dat het één van de koelste paarden in het koppie is op stal, ze vind in principe niets eng, soms wel spannend, maar haar reactie is altijd nieuwsgierigheid en ze loopt vrijwel overal op af. Kinderen, honden, katten, alles vind ze leuk en interessant én is ze voorzichtig mee. Daarbij is ze ook nog liever lui dan moe, dus om te zeggen dat ze zich vaak opfokt... Naah
Af en toe doet ze wel eens gek, maar dat doet elk (jong) paard toch wel eens??
Kan ze tenminste naar Djunnah kijken als ze dr mist

Mijn paard, die de kenmerken van het gevaarlijke arabische ras zou moeten dragen, is altijd zo braaf....!!! Vreselijk vindt ze het
). Mijn driejarige, zeer drukke AV kéék niet eens
Probeer hem altijd heeeeeel langzaam, stapje voor stapje, alle vier de benen te controleren zodat hij er overheen stapt, haha. Sta ik als een of andere debiel met mijn paard op het spoor 

?

Knap paard 

Ze was gisteren zo debiel aan het doen, dat ze dr ijzer eraf had getrapt
Mn zus had HS gesmst en kwartier later stond hij er al om hem er weer onder te slaan
Hij adviseerde om maar springschoenen om te doen als ze zo druk was 
Als ze paar rondjes is uitgeraasd is het weer same old, same old. Dan is het te veel moeite om raar te doen
Varken
? Hahaha. Knap dier heb jij ook hoor Sieltjuh! Ik ben ook heel benieuwd hoe onze mannen gaan reageren op al die grassprietjes! Als het nog even droog blijft gaan ze inderdaad ook verhuizen naar de graspaddocks, voordat ze het grote land op gaan.

(ben zó geen ochtendpersoon). Maargoed, laatste dagje en dan: vakantie!!!

hij krabt met z'n tanden aan de sokken, alsof hij aan het flossen is
hij verstopt z'n hoofd ook in de manen enzo, geweldig ! 
Ach, ik mag niet lachen... Umoyax is veel erger; zn kont functioneert als schuurpaal voor de anderen