Alles net even anders is volgens mij heel normaal met een Arab Maar wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat! Moet idd een heleboel rust geven zo, heerlijk!
Umoyax wilde van de week zn stal pertinent niet uit. Danielle heeft het uiteindelijk opgegeven die had ook drukke dag en mij gebeld, na enige overreding kreeg ik m er wel uit. Het was zulk mooi weer dus snapte het al niet, tot ik hoorde dat eerder de strobalen tegenover zn stal waren omgevallen. Slim paard toch eigenlijk, die wilde het risico waarschijnlijk niet nemen
Die giraffendeken vind ik juist grappig beter dan een roze zebraprint halster in ieder geval
Noah krijgt geen roze op zn lijf, iedereen denkt nu al dat het een merrie is moet hem toch op de een of andere manier een beetje mannelijkheid laten houden
Die giraffendeken zou ik zo kopen! Heerlijk zoiets aparts. Vind het altijd zo jammer als iedereen hetzelfde heeft. Dit is juist wel grappig!
Princesa krijgt ondanks haar naam en geslacht ook niks roze. Ik heb alles bruin of crème. Ik kreeg van een vriendin een keer een roze onderlegd hoofdstel.. Heel banketstaaf, maar godzijdank paste hij niet!
Ja ik bedoelde ook wel dat ik 'm leuk vond hoor. Maar moest er wel om lachen. Ik houd ook wel van iets anders. Zelfs m'n vriend vond de giraffedeken wel leuk haha
Set_Elkol
Geplaatst: 09-01-14 10:34
Ik heb alleen bruin zwart en grijs voor Set En dekens blauw en groen, maar ik houd dus niet zo van kleurtjes Die giraffe vind ik nog wel grappig
Ik heb even geleden Jan Kan gemaild of hij nog foto's van Yus op show heeft. Als 2 jarige heeft ze namelijk meegedaan aan de Tulip Cup in Deurne. Hij heeft daar als fotograaf gestaan en gaat even voor mij kijken!!