Wat heeft Nayif een leuk vlekje op zn lip haha! Knappe vent hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat dat het niet is. Ik lees daarbij dat ogen vaak rustig zijn, maar Shief haar oog traant dus eigenlijk continu en er komt pus uit. Hebben jullie enig idee wat het is? Ik maak het oog nu elke dag schoon met lauw water wat ik heb gekookt in de waterkoker.
Ik denk dat haar oog erg geirriteerd is maar vanzelf weer overgaat.
Heb zelf bij kruitvat gehaald, geloof van kneip (kan dat? iig met zo min mogelijk toevoegingen)>
Los daarvan....heb nog nooit zo'n lief en braaf paard meegemaakt.
Als jouw gevoel er goed bij is; er voor gaan. Kan héél goed wezen dat ze met jullie gewoon goed klikt en dan heb je er hoe dan ook waarschijnlijk geen enkel probleem mee straks.
Hoop inderdaad dat oog gewoon erg geirriteerd is en geen andere gekke gekkigheid.. Zou zonde zijn van der mooie zwarte oogjes
Setel heeft nu dus weer zwarte ogen, terwijl dat vlekje eerst steeds groter werd. echt maf.
inderdaad kamillethee gebruiken en goed verzorgen
vind ogen altijd zo 'kwetsbaar'.

Vandaag een vroegertje, ben om 22uur klaar, als ik in de zorg werk pas om 23.30uur
Ik werk vandaag in de activiteiten
) Maar die man zie ik vaak op shows en foto's voorbij komen, bracht die dag ook paarden aan de hand voor. En volgens mij de jouwe door een vrouw toch? Was nog zo onder de indruk van die combinatie! Ze reed hem super!