Ik was idd ook al je filmpje tegen gekomen, omdat iemand op mijn timeline er op had gereageerd. Idd erg heftig, maar vind het knap van je dat je daarna gewoon weer bent door gegaan
Haha thanks voor de reacties, indd erg schrikken geweest mja het ging goed! Helaas werkt YouTube niet mee dus kan hem niet hier plaatsen voor de mensen die hem niet op m'n fb kunnen zien!
Vorig jaar ook samen met khaory gevallen. Kan helaas ook slecht aflopen. Had m'n scheen en kuitbeen verbrijzeld. Ga het filmpje eens op fb opzoeken. Ben nu wel nieuwschierig.
Voor de mensen die hem willen zien zoek even op Esmé Mesman te Sliedrecht op fb. Evt toevoegen om te zien mag hoor haha! talitha gatver dat is minder indd! Ben ik blij dat wij er zo goed vanaf zijn gekomen. Vandaag ben ik wel wat stijf, en een beetje last van m'n heup nog maar niets ergs haha!
Ai Talitha! Dan zijn Djuun en ik er afgelopen juni beter vanaf gekomen toen we een duik op het asfalt namen. Buitenom schaafwonden en blauwe plekken hebben we er toen beiden niets aan overgehouden gelukkig!
Wow Esmé, dat filmpje ziet er heel heftig uit! Knap dat je toch bent doorgegaan!
YildizArabs
Geplaatst: 01-12-14 08:18
Rare duikel maakt ie!
Hoe was het WK? Heb steeds maar kleine stukjes livestream gezien maar echt genoten van de junior en senior hengsten en de imo terechte winnaars! Merrie kampioenschappen helaas gemist.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 01-12-14 09:13
Goedmorgen! Veel over dikke en dunne paarden gelezen. Latoy was altijd vrij schraal toen ik haar nog fanatiek reed maar sinds ze met pensioen is ze een obesitas paard geworden. Echt vreselijk. Maar ik ga haar niet met een korf in het land zetten. Het is mij goed. Ze is inmiddels al 8 jaar aan het rentenieren en we zien wel waar het schip strandt. Ik zal zo eens kijken voor een foto van Dikkie Dik.(gevonden) Jip is wel eens wat dikker in blessure periodes of na een zware wedstrijd als ze vakantie heeft maar verder is ze behoorlijk afgetraind. En Door heeft nu wel een buikje maar je voelt ook haar ribbetjes.
dat was een best val zo te zien. gelukkig beiden niks ergs.
heb zelf alleen hengsten klasse gekeken van wk . de rest had ik helaas geen tijd voor .
hoop fotos weer gepost hier altijd leuk om tekijken. hier verschillen ze heel erg buik wijs gezien ene is wat dikker ander wat dunner.
Verder vandag voor eerst weer met carthago wezen wandelen klein stukje maar goed begin is er weer waren 10 vermoeiende minuten morgen weer en dan langzaam opbouwen.