Ja vind longeren in de bak ook wel fijn, is ze gewoon los en kan ze de zijdes lekker rechtuit Maar over beiden beschikken zou wel handig zijn! Sta op een klein pensionstalletje maar kan eigenlijk wel goed uit de voeten met de bak die we hebben
Wij staan ook kleinschalig, maar staleigenaresse vond zelf een roundpen ook zo handig, dus daar hebben we gewoon geluk mee Onze bak is trouwens 23x37 ofzo, ietwat afwijkend van de normale maten
Sieltjuh
Geplaatst: 22-10-12 22:40
He Tam, zag het stukje op jullie manege op HvNL van het drama. Wat ontroerend zeg, kreeg echt ff tranen in mn ogen.
Hoorde vandaag van stalgenootje dat haar paard daar altijd paar boerderijen verderop heeft gestaan.
Ja ik moest toen ik het vanmiddag zag ook weer even de tranen weg pinken, mn moeder moest ook even slikken. Manegehouder is normaal een sterke man, mn moeder vond het zo zielig om hem zo ontdaan te zien heb gisteravond ook tot een uur of 4 wakker gelegen, kon het niet uit mn hoofd krijgen. Op stal hebben ze in de kantine een mooi tafeltje voor haar ingericht, lagen vanmiddag al een aantal bloemen bij.
Ik ben voor de Bokt Wiki op zoek naar foto's van verschillende kleuren en aftekeningen. We mogen ze alleen gebruiken als je de foto zelf hebt gemaakt of toestemming hebt van de fotograaf. Hier kun je vinden waar we naar opzoek zijn: [WZ] Foto's gezocht: paardenkleuren
Hebben jullie misschien foto's die wij zouden kunnen gebruiken?
peach2001
Geplaatst: 23-10-12 14:30
Ik ben ook blij met onze roundpen met een diameter van 20 meter en 2 meter hoog stalen frame met betonvoeten te versteviging en er moet weer gaas tegen de binnenkant en 2 deuren erin
Compleet mawiyah en hengst en veulen proof
Barcelano
Geplaatst: 23-10-12 20:29
Vandaag heerlijk gereden op Mo. Ik stuit zo nu en dan tegen het een en ander aan. Op dat moment is mijn Batterij leeg en Mo zijn batterij nog vol en dus komt er zo nu en dan een lichte confrentatie.
Omdat ik zo snel leegloop krijg ik het niet voor elkaar om hem door te pakken.
Nu heeft een stalgenoot die zelf Instructie is en veel jonge paarden zadelmak maak mij een aantal x geholpen. Zij is erg vriendelijk in de rijerij.
Dus heb ik de keuze gemaakt om haar even een x aantal keer op Mo te laten rijden. Mo moet nu bevestigt worden en doordat ik de puf niet heb blijven we een beetje hangen
Moeilijk om de keuze te maken voor mij omdat ik graag de touwtjes zelf in handen wil hebben..
Maar ja als al moe wordt van trap lopen moet je soms even nadenken.
Goeie keuze Jes Hebben wij ook gedaan en ons goed bevallen
Barcelano
Geplaatst: 23-10-12 20:40
Sieltjuh schreef:
Goeie keuze Jes Hebben wij ook gedaan en ons goed bevallen
Nou ja ik wil Mo gewoon bevestigen en hem het vertrouwen geven bij een ruiter die niet naar 10 rondjes al aan de beademing kan Op het moment dat hij zegt maar even de brui aan geeft kan ik grof gezegd fysiek niet het gevecht aan.
En om dat ik op een geven moment geen gevoel heb in me Linkerkant voel ik dus ook niet dat ik sterk wordt
Nou ja ik baal wel een beetje van mezelf...Wil altijd alles zelf doen
Snap het wel hoor Jes, maar ik ben zo blij dat wij dat toen der tijd uit handen hebben gegeven. Het zal wel in m'n kop allemaal, maar niet meer in m'n lichaam, te lang uit de roulatie geweest. Reed die van m'n tante wel, maar das gewoon een beetje rechtoe, rechtaan. Ik was ook elke keer kapot als ik van Djuun af kwam, dat gaat nu al veel beter, voornamelijk omdat zij leert op eigen benen te lopen en ik dus minder hard hoef te werken
Barcelano
Geplaatst: 23-10-12 20:54
Ja mijn nuchtere kant zegt soms moet je die keuze maken. Maar me geest en hart zeg dan Ah Jes gewoon door bijten
Maar heb alles al zelf gedaan met Mo. Dus die mij helpt gaat er even op en dan rij ik hem na zoiets in die trant gaan we het doen.
Maar voorbeeld ik zit nu op de bank en ben echt kapot.
na stal nog even terug geweest met vriending tevens stalgenoot naar hypo. Alarm ding zat nog aan haar handschoenen. En ik wilde het bitje ruilen en had nog springschoenen nodig voor Tante Truus.