Wat fijn dat ze je zo op de hoogte houden. Toen Tie in training stond probeerde ik elke dag te komen kijken ( onbegonnen werk natuurlijk, maar soms lukte het) en dan natuurlijk filmen. Zo leuk om later terug te kijken en de vooruitgang te zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
)

. Maar ja...weer wat geleerd
. Je zit meer directer op je paard. Jij voelt elk bij wijze van elk spiertje, maar je paard ook van jou. Dat kan dus nadelig werken als je niet stil kan zitten
. En dan het schuiven, maar dat is op te lossen. Het probleem wat krista noemt, ken ik niet, maar misschien komt dat door de lage cantle?
haha ik als kou kleun was daar positief over verrast. CounTree schreef:Het probleem wat krista noemt, ken ik niet, maar misschien komt dat door de lage cantle?
Wat ik trouwens ook een pracht pluspunt vind....in de winter krijg je het niet zo gauw koud als je paard eenmaal warm is.haha ik als kou kleun was daar positief over verrast.
) leerde je natuurlijk altijd je lijf op te strekken en debiele posities aan te nemen. Daardoor ben ik soms geneigd wat door te slaan en mijn rug hol te trekken. Ik merk dat ik dat sterker kan doen op een BM dan op een boomzadel. Maar goed, als ik mij daar bewust van ben, kan ik er mezelf meteen op corrigeren.