Had toen ook een longeersingel om gedaan, zodat ik me nog ergens aan kon vasthouden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had toen ook een longeersingel om gedaan, zodat ik me nog ergens aan kon vasthouden

Ik vind het zelf verder wel wat hebben dat het zadel zo gebruikt is, de kussens zijn weer lichter bruin. Ik poets hem natuurlijk en onderhoud hem maar door het verkleuren heeft hij ook wel karakter

Gisteravond schoot ie ineens als een idioot de bak door en ging echt lopen showen
Dacht ook dat ik een tweede balletje zag hangen, hij is er op tijd bij. Antha staat nu tijdelijk bij de mannen, ze hadden even een juf nodig. Neiging tot dekken hebben ze nog totaal niet en ach, in het ergste geval wordt ze wel gedekt. T is een mooie merrie en ze staat met 3 knappe hengsten, allen geen familie van haar, dus dat zou geen wereldramp wezen (al is het natuurlijk niet de bedoeling
). Maar oh oh oh ze kregen praatjes ineens hoor...
Dus waarschijnlijk is het voor mij niet eens zo'n slecht idee als ik de voorste singelstoot laat verplaatsen
Wij gaan dus ook een Kent and Masters proberen (na onze vakantie
).

Ik zal proberen bij te blijven, normaal lees ik vooral mee en vind het leuk om een beetje te lezen hoe het met iedereen en de paarden gaat. Maar ik zal ook wat meer bijhouden wat wij doen. Dus bij vragen roept u maar
20 euro is dan wel een stuk goedkoper
n ca 1800 via zadel atelier
en ben opzich tevreden met mijn zadel. Zadelpasser heeft terug gemaild, maar ik kan deze week verder niet en zij volgende week niet, dus moet nog even geduld hebben
Ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet
Ik heb wel voorkeur voor bepaalde rassen, maar ik vind dat er soms ook zeer fraaie exemplaren Friezen of Tinkers zijn bijvoorbeeld, ondanks dat ik totaal geen verlangens heb om er zelf één te kopen.
Sieltjuh schreef:Hilarisch dat topic. Wat zijn er toch veel anti-arabieren mensen. Ik kom het ook zóóó vaak tegen. En dan de opmerking "Ik hou niet van Arabieren, maar die van jou is wel leuk"Ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet
Ik heb wel voorkeur voor bepaalde rassen, maar ik vind dat er soms ook zeer fraaie exemplaren Friezen of Tinkers zijn bijvoorbeeld, ondanks dat ik totaal geen verlangens heb om er zelf één te kopen.
en bij veel rassen doen ze dit niet zo als bij de Arabier,Mini en Welsh