niks bijzonders eigenlijk meegemaakt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt giga! Nogmaals proficiat! Ja hier ook gevloerd, blegh, steeds koorts en giga moe. Ik heb afgelopen tijd ook veel stress van m'n werk en komt er nu uit, blegh...
en buitenritten met water en vuil)
maar ik ben toch niet van de setjes)
Voor Baby Blue natuurlijk wel iets met Baby Blue

. Ze loopt zo tof aan de longe, echt geweldig.. Deed ze dat nou ook maar met mij erop
. Agh, komt nog wel.. We hebben sinds een week of 3 nieuwe brok in het brokstation. Normaal was het van treurniet en kreeg ze 1 kilo. Ze waren niet tevreden over de big bags omdat er veel verschillende soorten brok in zaten en dat merkte je toch aan de paarden. Nu krijgen ze 2 soorten. Luzernebrok, wat echt fijn spul is. Blijven ze lekker vol van dus erg prettig aangezien ze dat nodig hebben in de winter.. En vente Aleurone. Een nieuw topsportvoer van zeer hoge kwaliteit, met veel energie, weinig suiker en zetmeel, een hoog gehalte magnesium, vitamine E en veel B-vitaminen en alle voordelen van aleurone. 

Het verbaast mij ook elke keer weer hoe het hier van een stom sliertje echt in een lederlook halster verandert
Ah ok, dus niet bitloos te gebruiken? Het is wel een heel mooi hoofdstel idd en de kleuren staan haar prachtig!

) wel fijn dat het straks weer opknapt.

Super fijne hoofdstellen!
Ze ziet er goed gevuld uit. Fijn dat ze voor ander voer hebben gekozen. Toevallig heb ik net Vente en Treurniet helemaal uitgeplozen maar die van Vente die je nu noemt heb ik nog niet voorbij zien komen. Zal het eens opzoeken.
Praten zal denk ik veel helpen. Denk aan de mooie dingen! Ben benieuwd hoe Nassiebal het gaat doen onder het zadel. Wanneer wordt ze ook alweer gescand? Als het mis is volgend jaar opnieuw?
Ook weer sinds maanden een galopje gedaan. Beetje onstuimig maar wel braaf. Binnenkort eens vragen of iemand wil filmen. Zit er toch over te denken om volgend jaar een startkaart aan te vragen en gewoon voor de fun dressuur te gaan starten.
Je schrijft er zo mooi over dat ik het gewoon van binnen voel, vreselijk, maar goed dat je er over kan praten en kan delen met mensen die hetzelfde doorgemaakt hebben.

Hoewel ik nu een hypotheek heb die aardig onder NAP staat en zeker niet groot woon, ben ik toch blij met m'n huidige paleisje. Je huis is waar je je thuis voelt 
Maar wat is dat dan? Ik ga altijd veel te snel door boeken heen dus zoek altijd nieuw leesvoer
En Dayem liep ook superfijn. Paardjes hebben goed hun best gedaan
Ze liep zich voornamelijk druk te maken omdat ze alleen in de bak was maar toch. Staart erop af en toe en gáán, eindelijk weer mooi stuwen ennnnn ze kan aanspringen in galop
en toen ik haar vooraf stond te poetsen kreeg ik een heleboel knuffels en op een gegeven moment half Nas tegen me aan geleund