Wel heerlijk als ze zo braaf zijn, en schimmel staat nog steeds op me lijst
Dank je Joyce
Zal denk als ik er meer van heb wel een topic van openen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk dier 
Dus duimen voor goed weer

Schiet mij maar lek, dan heb ik helemaal een extreme zeker
Sommige mensen.....
Ben me er door Nas veel meer in gaan verdiepen (ik dacht twee jaar geleden namelijk ook nog dat het merendeel uit iele poppetjes bestond
) maar zeker de iets klassiekere types zijn geen tere poppetjes. Natuurlijk wordt er ook vrij extreem show gefokt en ja, dan zijn het poppetjes maar dat vind ik van bijna alle fokrichtingen wel, je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt.
Ik vind mijn merrie helemaal niet teer!
amyz leuke post
joysjuh1987 schreef:@sieltjuh, ik rij `s morgens al tegen half 6 dan is het nog niet warm, rij altijd met bontje en is niks warmer is ook met ruggegraat vrijheid, mijn zadel had een kleine speling en omdat ik toch altijd met bontje ree was dit geen probleem nu ligt het als gegoten, hier was ik al blij was na zon kleine 60 zadel gepast te hebben in de afgelopen 2 jaar....
Ook op de meeleesstoel op het ogenblik.
Vliegen, dazen, zweet, blaaaaaaah. Vies, vies, vies.
Ben benieuwd hoe hij dit gaat oppakken. We gaan toch 9 km omhoog in afstand
haha. Ringo is vanmorgen opgehaald, Setel hinnikte heel hard en was daarna weer rustig, gelukkig. Ik hoop dat hij het leuk krijgt daar

als hij dit goed volbrengt, zonder nasleep: dus volgende dag weer fit, dan doen we 7 september 39 km
mocht het wel zo zijn dat hij er veel last van heeft, doen we een pasje terug naar 26 km
hangt geheel van hem af, maar ik denk dat hij het makkelijk doet (en ik ook). Wekelijks zitten we op een km-stand van +- 70km. Ze zeggen dat je 1,5maal zoveel km wekelijks moet rijden, ten opzichte van je wedstrijd. Dat zou betekenen dat hij nu klaar is voor ruim 40 km. Hier hou ik hem momenteel op en als het meezit, gaan we volgend seizoen doorstromen naar klasse 2, waar we rond de 80 wekelijkse km moeten zitten. Stap van 70 naar 80 is klein, dus hoop hem dan alweer wat verder te hebben zodat het m niet te moeilijk wordt

)

)

-