Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dit topic gestart om ervaringen te delen over onze western arabjes. En vooral op n gezellige, positieve manier hey!
heb wel weer eea te melden!

Het geluid van n bladblazer is er niks bij!

, maar goed, dit is wel wat écht m'n smaak is en Nour loopt zo super op boomloos/BM. Dus stoute schoenen aangetrokken en voorstel gedaan. Waarmee dus uiteindelijk akkoord, lucky me!

) Dan proberen 5x per week ponylief te doen en dan nog ergens social time met de hondjes trainen, leren voor tentamens en iets van een huishouden
De 12 andere arabjes in de ring (met een aantal stuiterende hengsten) de mega krakende spannende speakers en vooral alle mensen langs de bakrand waren doodeng haha. Hij had ogen op steeltjes en wist niet waar die moest kijken, arme gup 
Maaaar ondanks een hoop gejump, gesnork, gespook, getegendribbel, kwam hij er uiteindelijk heeeul netjes doorheen. Zelfs nog tijdens de hunter hele fijne stukjes draf gehad. De galop was echt nog to much (heb ook nog nooit op een rechte lijn gegaloppeerd met hem, dus was ook niet zo raar
) Probeerde telkens na een paar oke galop sprongen hem terug naar draf te halen om het zo positief mogeljk te houden.
. Het afzeiken van mensen Bah.
Laat iemand in zijn waarde. En veroordeel niet zo snel als je niet een heel verhaal kent. We zijn allemaal volwassen en kunnen dan toch ook als volwassenen met elkaar blijven praten
??
ik had hem ook gezien. Erg mooi. Tie ziet er goed uit, en monster blijft gewoon een gave merrie.
Dus call me loony, tis krek wat ik zoek...

) en heb serieus meer moeite met haar steeds discussie aan te gaan dan met Nour als hengst zijnde ooit.
)