Nou die heeft 2 rechtszaken aan haar kont hangen.. de zadelmaker die ik nu heb heet larissa Quist. Van boer en peerd in diever. Heel end weg bij ons vandaan maar de staleigenaresse heeft een lezing van haar gehad op de spaanse rijschool en zo kwam ze bij ons terecht. Als de boom past kan zij het zadel helemaal passend maken door hem zelf op te bouwen. Ik ga waarschijnlijk voor zondag een tekna s line dressuurzadel bij iemand ophalen en dan kan ik hem zondag passen. Als het past ben ik blij, zo niet heeft ze hopelijk een leenzadel voor me meegenomen.
Ik heb vandaag gereden. Zonder les maar het ging aardig. Je voelt met dat boomloze wel precies wat haar rug doet
. Ze doet wel wat inhouden en wilt dan niet versnellen als ik been geef. Ik neem haar gewoon in de maling door "gaaaalop" te zeggen en dan versnelt ze wel haha! Ik heb wel een filmpje van het rijden mocht iemand het willen zien.

Kop, poten..
(met andere woorden, als shief het kan, kan silver het al helemaal!)
Ik was bijna onze mestboy kwijt
Maandag lekker gereden in de bak, wat doet ze toch der best. En gisteren lekker gelongeerd met bijzet. Ze ontspant zo lekker, en fijn aan de sjouw. Wat een verschil is dat toch met eerst, ontspannen&zakken kwam niet in haar woordenboek voor, ze deed het gewoon niet, ook niet in vrijheid. Denk toch dat daar iets vast heeft gezeten wat zeer deed waarom ze het nooit deed, en nu heeft ze wel door dat het een fijne houding is. Echt met de neus over de grond (wat ik zo graag zie en zoveel paarden ook in vrijheid doen) doet ze nog niet maar halsstrekken wil al steeds meer! Dus wie weet

Ik leef trouw met iedereen mee hoor maar een bijleespost bouwen lukt niet altijd 
wilde even reageren op je vraag over het hoofdstel, er zitten ringetjes aan de bakstukken waar weer speciale bitstukjes aan kunnen, maar die had ik er af omdat ik m als halster gebruikte 
Hij staat Zaraar geweldig echt helemaal te gek