Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

ik gok dat we op een euroriding diamant of kentaur elektra achtigs uit komen, heb nu een tiental keer meegekeken met John bij het passen van zadels bij paarden met lastige/gevoelige ruggen en een boel van zijn zadels gezien, denk dat die twee redelijk in de buurt komen qua pasvorm, zitting en budget. Een prestige zou denk ik ook wel goed liggen maar die zijn nog duurder dan Noah zelf

.
.. Blegh!

Maar lekker zitten is ook wat waard.
) Heb een kleine erfenis gekregen van mijn opa en die vond het altijd zo leuk om foto's en filmpjes te zien van mij met mn paard, denk dat hij het wel leuk had gevonden dat ik er iets voor mn sport mee aanschaf 

Maar verder gaat het momenteel wel, bloedonderzoek wees bij mij niks uit, maar dat kan ook een moment opname zijn, als je op het moment van het bloedprikken geen ontsteking hebt, vinden ze ook niks.Hoe dan ook, vervelend zeg! 
), dus vanmorgen snel Djuun gedaan, gelukkig staat ze nu nog buiten met d'r vriendjes

Voorlopig zit inrijden er toch nog niet in, misschien van de zomer en anders lekker volgend jaar, mag meneer eerst 4 worden.
Alleen niet zo ideaal voor een jong paard want dan kan je volgend jaar weer een ander zadel kopen. Voor mij is een verwisselbare boom bij die jonkies echt een pré.
wel lekker licht zijn ze voor die jonkies maar ik had er een verschrikkelijke houding in..