Gaat een paard fokken met ingebouwde zadel:P Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat is nog eens een uitvinding!
mn knightrider dressuurzadel kantelt dus die moet weg, en zou niet weten wat voor zadel daarvoor in de plaats zou moeten komen... dus als jullie nog merken aanbevelen die goed schijnen te liggen op rondbuikige arabs..

Barcelano schreef:Wat is de prijs van kent en masters?
Ik zit te denken of een massimo a 1300
Of een zadel op maat a 1800..
Dat maakt het topic een stuk interessanter en interactiever. Of ben ik de enige die dat vind? 
Dilan1993 schreef:Zadeltrubbles, vertel mij wat.
Als ik mijn zadel net achter de schouder van Prins leg, en echt goed aansingel, dan blijft ie wel liggen. Maar echt ideaal is het niet
Onze zadelmaker/passer zit ook op bokt, maar geen idee tot hoever zij reist
Sieltjuh schreef:En zadeltroubles, je hoort ze echt altijd. Volgens mij is het voor een heleboel mensen moeilijk een passend zadel te vinden. Ook denk... Nee WEET ik zeker dat super veel mensen doorrijden met een niet passend zadel
Wij hebben nu al jaren een Ainsley en daarvoor een Prestige gehad. Die zaten allebei heerlijk en kreeg je geen zadelpijn van. Sommige zadels liggen wel goed op een paard, maar is voor je eigen kont echt verschrikkelijk
). Nooit gehad op onze eigen zadels.

Schijt aan je stalgenoten