Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Geneest wel altijd weer als een tierelier
Hopelijk geneest het snel
ben benieuwd.. Ik ben voor zeer weinig dingen bang (lees: eigenlijk niks) maar harde wind
dan lig ik het liefst de hele dag lekker in m'n bedje
uiteindelijk zal ze toch een westernpaardje voor m'n man moeten worden (in ieder geval is dat de planning
)
Die ging ook alleen maar rennen en echt niet dat wij haar ff makkelijk konden stoppen
Gaat je lukken!
wat een eisen...

Dos klink nog wat 'heftiger' dan Shief, maar komt vast goed! 

. De gordijntjes moesten er echt in, een aantal van onze shabrakken zijn verkleurd doordat de zon in ons huisje schijnt de hele dag

Maar de smid kwam vandaag dus mezelf toch maar naar stal gesleept. Nog ff stukje training kunnen zien van Tie en Jes, wauw wat gaan die meiden goed zeg, Tie begint echt te beteren en die spin, had t echt niet voor mogelijk gehouden dat t zo goed zou komen!
), dus ga maar weer spuiten, grrrrr....
.. Giesha had toch ook iets met haar milt?
.. De DA bij Laarakker is een reguliere DA die ook anders naar je paard kijkt... Kreupelheidsonderzoek etc. is precies zoals bij anderen... 
...
... Straks lekker met ze aan de slag...
, flinke jaap! Gelukkig is ze niet kreupel...
Zolang het slinkt als je beweging geeft zou ik me niet te veel zorgen maken. Het ziet er verder rustig uit. Ik zweer trouwens bij Mesitran (google maar eens
)
Wel zonde zeg van z'n staart
En balen van z'n hoeven. Heb idd toen ook dat topic over aloë vera gelezen, scheen goed te werken.Baat het niet dan schaadt het niet
Ze liggen lekker te chillen met z'n tweetjes 
Hij wordt groot!
Heerlijke kop trekt ze ook. Bizar die advertentie. Heb er ook m'n vraagtekens bij. Wat een eisen 
Idd rust en geduld, komt vanzelf
Wel leuk dat je vent ook rijdt! 

Ik zie Dayem lopen, die kan precies hetzelfde doen
en koud! heb een hoekje van de stal lekker opgestrooid met dik schoon stro voor meneer 

Vind de foto's trouwens gaaf hoor!
Hij is zo knap, tof filmpje! 
ben benieuwd!

). Maar goed. Ik had laatst een doorverwijsbrief voor een rantsoen onder m'n snufferd liggen dat zo'n alternatieve genezer een bacterie in de darmen had gevonden. Goh, laat de hele darm nou uit bacteriën bestaan

) tis ook behandeld met proppolis-honing zalf 

(Vraag me af wie zoiets dan maakt
)