) Staan jouw paarden daar nou in die buitenstallen Joyce? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Staan jouw paarden daar nou in die buitenstallen Joyce?
Paar jaar terug geweest toen we met het AV-topic een meeting daar hadden geregeld; toen deden ze een workshop paard showklaar maken
Mooie stallen hoor, heel chique.
Desiree heeft een paar weekjes terug de knopjes erop gezet omdat die net iets handiger is met longeren dan ik. En nu houden we het bij door haar zo af en toe een keertje te longeren. Ik merk dat Mish echt rust krijgt in haar koppie van het iets mogen doen, wat een pleaser is dat.
Jeetje wat gaaf. Ze staat zoo licht aan de hulpen; een enkel woord is genoeg. Zo gevoelig, zo lief, doet zo hard haar best, geen stap verkeerd.
Klinkt goed, fijn dat jullie allemaal ook zo'n leuke dag gehad hebben.
Het is mijn allereerste keer natuurlijk om dit pad echt met een paardje te bewandelen, maar ben echt trots op wat een fijn paard ze aan het worden is
Daan vindt het al gauw goed en is liever lui dan moe. En dan moet ik aan het werk. Stadium braaf en relaxed hebben we nu wel behaald, nu moet het vlotter en krachtiger. En das best een grote stap, vooral voor mij
Maar we gaan lekker door!
verdikkie.. Ik had de gok wel willen nemen, kon het altijd wel weer inruilen als het niet past. Had ik er in ieder geval nog even leuk naar kunnen kijken