Marlijn: dat zijn inderdaad pool noodles. Lekker zacht dus veilig. Maar Daan heeft liever echte balken. Die bewegen niet zo eng als je erachter blijft haken met je pootjes
We hebben weer een superdag gehad idd Eline! Clinics van Alice pak ik altijd graag mee en ik wil toch een beetje in beweging blijven nu het showseizoen voorbij is. We gaan best aardig, maar moet nog steeds veel beter hoor. Hoewel ik gisteren mijn eigen verwachtingen alweer heb overtroffen. Ik dacht 'die lope overs doe ik maar niet vandaag' maar toch gedaan
was aan het longeren, enkele lijn godzijdank, en na een serie vrolijke bokken landt ie niet op z'n pootjes maar op z'n knieën en hij rolt zo over z'n hoofd/nek over de kop. En niet eens geschrokken, even zand afschudden, gewoon verder draven en niks aan de hand. Zag er niks aan dus nog eventjes verder gelongeerd en even spierspul opgesmeerd. Morgen maar 's kijken of ik er dan wat aan zie. Gelukkig staat ie in de paddock dus hij kan een beetje rondscharrelen tegen de stijfheid. Gek dier... 
Gelukkig heeft t zich tot daar beperkt en hebben de paarden er weinig van meegekregen? Alles goed met Naad?
Ken je de taal een beetje? Het echte gronings kan ik niet volgen..