Mijn paarden hebben geen last van de zon, ze hebben een zwart huidje, das wel makkelijk.
Ik laat ze altijd op de wei want in de paddock gaan ze ook altijd gewoon in de volle zon staan..
op de wei hebben ze halverwege de middag wel schaduw.Jolin, vervelend, spit.
Je moet met spit gewoon in actie blijven hoor, anders duurt het veel langer voor het over is!
Van de winter at hij over 24 uur 2x2-paards hooinet en een klein 1paardsnetje, afgeladen met grofstengelig paardenhooi. Wat het aan kilo's is, geeeeen idee, maar het was heel zwaar
Zegt genoeg denk ik. 
. Enkele weken geleden was er een konijntje aan ons weide gedumpt. Aangezien het steeds aan de stallen bleef en van ons katteneten at, hadden we er ook een potje met konijneneten gezet. In die enkele weken tijd is hij heel tam geworden en komt hij zelfs al als we hem roepen. Nu vonden we hem dit weekend met allemaal wondes, echt heel grote wondes

. Hij vindt alles best en laat zich goed behandelen met het spul. Daarna rijden en dan hangt er een wolk vliegen om ons heen, maar landen doen de vliegen niet
helemaal dat het waarschijnlijk bewust is gedaan! walgelijk. Ik hoop dat het gauw herstelt, jullie prachtig hengst.