Hoi allemaal, meesten van jullie kennen me wel, van andere topics, dan wel omdat ik hun Daantje bijgereden heb

Het begon zo:

en is nu zo:

We zijn Mish op ons gemakkie rustig aan van alles aan het leren. Sinds de zomer wandelen we regelmatig met haar door de omgeving, af en toe nemen we haar als handpaard mee, we doen af en toe wat grondwerken in de bak en sinds een paar weken pakken we zelfs af en toe al een paar minuten wat rondjes aan de longe mee. Verder hangen we allerlei rare dingen om en aan haar om haar gewoon lekker aan al het gehannes aan haar lijf te laten wennen. We proberen kortom er een fijne basis op te zetten

We hebben een paar keer een lesje genomen van iemand van e-quine (van Annemarie van der Toorn) om ons te begeleiden met het werken met haar op de grond, en de rest van de week staat ze lekker met onze andere pony jong te zijn in de wei... denk dat we haar meestal 3x per week ofzo uit de wei plukken om wat te doen

Het veelzijdigheidszadeltje dat ze hierboven op de foto op heeft, daar willen we haar mee gaan inrijden als hij tegen die tijd nog steeds zo goed ligt, maar daarna wil ik lekker western met haar gaan rijden

Lijkt me leuk om hier mee te komen babbelen!