Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar weet wel dat er een hoop mensen zijn die ook een KSI hebben of iig kennis over de hele familie hebben
dus wel leerzaam! Zitten er ook een aantal met een KSI op bokt
We zullen morgen wel allebei spierpijn hebben denk ik haha.
goed dat je hebt doorgezet! Ik zat voor het eerst in vijf weken weer op mijn schimpie, lekker een buitenritje zonder zadel (ja dat kan na 5 weken stilstaan
) en even samen uitgewaaid en genoten van elkaar. Volgens mij is ze weer gesetteld hier thuis 
ik weet over de verschillende 'herkomstlanden' maar niks over Crabbet en dat soort dingen. En ook soms geen idee uit wat voor fokrichting een paard komt, als in welk land zeg maar.

zoutenootjes schreef:Hier ook zo, met die bloedlijnen. Ik ben voor het paard gegaan, en er zat een papier bij. Was bij mijn eerste paard ook zo. Later ben ik me gaan verdiepen in een en ander. Mijn eerste bleek nog een leuke afstamming te hebben.

in plaats van verbaasd en een beetje suf.
Doe mij maar een tuin vol prachtige arabjes die uit de hemel zijn komen vallen hoor 
Fijn!!
Kan me niet voorstellen dat ze dan heel blijven

Zij heeft er ook verder geen fotos van
ook het afstappen liet ze netjes toen, wel iets spanning maar mijn instructriece hield haar vast en ze liet er goed toe, trots op mijn meisje...nu lekker in de wei bij de vijfer