Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iloontjeehh schreef:Fijn Joyce!
Ik heb Jas zijn moeder alleen vluchtig gezien toen Jas gebracht werd, zij is verkocht naar Koeweit. Jas zijn vader heb ik nooit gezien maar ik ontving pas nog veulenfoto's van Jas samen met zijn mams. Vind hem qua uitstraling steeds meer op zijn moeder gaan lijken:
[ Afbeelding ]
Als wij die hadden gekocht, was Jas er hoogstws nooit geweest 
En ik ben jaloers op al die mooie dikke manen 

allemaal!
Heeft het toch gewoon zo moeten zijn dat jullie heel gelukkig zijn met Djuun en ik met Jas
Ze leek me wel heel anders qua karakter dan Djuun (voor zover ik een beeld heb van beide paarden hoor, zegt natuurlijk ook niks)
Nee dan wordt het lastig.
. Gelukkig zit het wel snor tussen ons 
. Kwa rijbroeken vond ik de mondoni kids lekker zitten. Maar helaas gingen ze beiden snel kapot. Ik had een roze en een blauwe:D
. Ze deed woest trappen en happen toen ze in de gewenningsbox stond naar de anderen maar dit was nu gelijk over. Ze werd gelijk onder de hoede genomen van een 5 jarige ruin die niet van haar weg ging en de paarden die boos deden, duwde die weg. Zo cute! Ben zo blij dat het goed ging! Ze keek me aan alsof zezei: dankjewel baas!!

De ruin die haar niet meer kwijt raakt. Heel lief!

Goed om te zien dat ze gelijk in zo'n groep geaccepteerd wordt 

set_elkol schreef:wow die foto van oktober heeft ze wel een buikie
) Leuk filmpje ook, en wat lief dat ze gelijk naar je toe kwam toen je riep.