Blegh ja hengstigheid... Nou Jes, je hebt ervaring met PiepTie hahaha!
Als t echt niet te doen is regumate hoor! Al moet ik zeggen dat Tie na haar laatste dracht echt goed te handelen is. Was eerst echt anders....
Joyce hij is zo leuk! Jeej, je bent gewoon hengstenboer!
Hoop heel hard dat jullie huis snel verkocht is en dat je samen met Pat aan het volgende hoofdstuk kunt gaan beginnen.
Kim, echt zo tof te lezen hoe jullie dat delen. Ben ik echt best jaloers op hoor! Al raken m'n ouders stilletjes aan iets meer betrokken. Ook hoop ik ook net als Nance m'n liefde voor de horsies te kunnen delen met m'n kind, lijkt me niks mooiers, maar kleine kans. Yul wil alleen "aanjagen" op t moment...
Oh en de 15e? Dat is vandaag!!!
Hoe is het gegaan?!!!
Sorry sorry dat ik laatste tijd niet zo actief geweest ben. Ben meer gaan werken en zo met de horsies erbij en meerdere fora, pffff... Maar ga m'n best doen hoor want zitten hier zulke toffe lui!
Ben ook heel benieuwd hoe het met jullie en jullie beesjes gaat?
Nu Kiki weg is ben ik weer beetje bij beetje Jazzy aan t oppakken die het echt leuk vindt om hard te werken en te showen. Zo een fijn paard!❤️
Tie gaat goed met haar bijrijdster. Is natuurlijk wel weer even zoeken maar ze lessen fanatiek en ik denk dat ze t echt leuk gaan doen in de W & J volgend jaar.

Dit was de lope...
Nour gaat soms helemaal top en soms helemaal ruk. Hij is echt aan t puberen en ik doe mijn uiterste best mijn emoties er buiten te laten of te gaan micromanagen.
Ik merk dat als we trainen voor Endurance alles zo vanzelfsprekend gaat dus vooralsnog denk ik dat zijn carrière vooral daar ligt. We zien wel. Zijn volop aan t lessen en dat kan natuurlijk nooit kwaad!
En ja, toen stond er in ene een kleine grote meid weer op stal!
Wil je me geloven als ik zeg dat dat voelt alsof ik een nieuw paard heb?
Ik ben dol op Zahra, wat n gaaf dier! Zo een mooi karakter! Slim, innemend en behoorlijk dominant (ze staat samen met Tie in grote loopstal maar steelt haar eten, echt errug!!!
)
Heb haar gisteren, samen met mama Tie, mee naar les genomen. Mooie ervaring al heeft ze wel de hele stal bij elkaar geblèrd hihi!
Irene heeft lekker met haar gewerkt. D'r eerste kleuterlesje, en ze deed t super! Heel erg genoten!