Gave pics kim!!
En top gedaan Marije! En hoe heerlijk is het om met je arab goed geplaatst te worden in een goed gevulde rubriek van dikbillen!! Ja dan voel je je mega trots. Geeft een eervol gevoel! Want JIJ doet dat toch maar ff
. Wees gewaarschuwd....werkt verslavend
CounTree schreef:....
Voor alle andere rubrieken geldt het standaard verhaal: Paard 6 jaar dan op shank en 1 hand...
Oei, ben er gister achter gekomen dat ook dit niet helemaal waar is. Eigenlijk moet het zijn...ELK paard op 1 hand!! Ik dacht dus dat een paard jonger dan 6 jaar op een snaffle gereden mocht worden in elke rubriek. Dit is niet waar!!!
De NRHA kent een speciale aparte rubriek genaamd "NRHA Snaffle bit non pro / pro". Hierin mogen dus paarden jonger dan 6 jaar geshowd worden op een snaffle.
Verder mag er dus in de rubriek NRHA Green Reiner gereden worden op elk bit en op twee handen ongeacht leeftijd paard. Dit is een rubriek voor de beginnende ruiter. En de NRHA Freestyle. DRHA Green as Grass.
Voor alle andere rubrieken geld....maakt niet uit wat de leeftijd is van het paard (of ruiter), "gewoon" op 1 hand.
Dus stel Cyann wil een jong paard uitbrengen bij de jeugd, dan moet ze op 1 hand anders heeft ze dq.
Dat geld dus ook voor (bijna) alle andere rubrieken.
Helaas had Cyann gister bij de NRHA jeugd een marker stop. Dit kostte 2 penalties. Anders was ze met haar arab tussen allemaal qaurters 2e geworden van de 9 starts bij de 13 en jonger. Nu een 5e plek.
Met mooie wissels! En gas op de grote cirkels, zonder dat June overkruist ging.
In de rookie level 1 werd ze 31e vd 54. Uiteraard weer als enige met een niet americaans ras.
Voorlopig was dit Junes laatste wedstrijd, dus we gaan weer terug naar basic en lekker trainen.
Oh en had ik nog verteld over mijn In Hand Trail debuut bij de SWRN vorige week??? Met een minimaal verschil werd ik 2e vd 3 in de L2 met CT Radical Baskalena aka Scarlet. Very nice come back voor Scarlet na langere tijd afwezigheid!! Ze deed het zoooooo goed. Heerlijk vlot, exact zoals ik het wilde. L achterwaarts, Zeiltje, barrels met spin als pickup., zijwaarts zonder hulp hand, zonder ergens ook maar te haperen. Oh ja...heel ff dan bij het zeiltje, maar ja....dat maakte ook zo'n gek geluid. whaha. Maar ze deed het met de bibbers in haar lijf. TROTS!! ik kijk nu al uit naar het WRAN NK met haar. Want naast dat haar moeder Nederlands Kampioen WRAN all ages is geworden in de L2 met mijn dochter, wil ik nu met June's dochter ook die titel gaan behalen bij de WRAN in de L2....haha We must keep it in de family, nietwaar