LunarEclipse schreef:Ik zit nu wel enthousiast over een showtje etc. maar volgens mij heb ik mijn vaccinaties helemaal niet op orde volgens de regels van het AVS? Is er iemand die met mij mee kan kijken?
De regels van ECAHO zijn terug te vinden op AVSweb. Volgens mij vanaf komend jaar hanteert KNHS ook de boosterprik?

De Amateur rubrieken zijn echt onwijs leuk om te doen! AJF organiseert echt leuke shows en heeft ook leuke prijsjes! Aantal jaar terug een hartstikke gezellig uitje en verblijf naar WK Parijs gewonnen en daar waren zelfs gelukkigen die een reis naar stoeterijen in US wonnen!
Er zijn verschillende professionele handlers en trainers die voor de amateur rubrieken (hier zitten ook in hand en rijrubrieken bij) clinics organiseren. Bv Juan Murillo of Johanna Ullstrom. Zo kun je je mooi voorbereiden op zo een show en kom je goed beslagen ten ijs.
Een ziljoen jaar geleden heb ik meegedaan aan de rijrubrieken Western (Hunter en Western Pleasure) en heb me zelfs laten verleiden om mijn hengst zelf voor te brengen. Hier ook echt voor moeten trainen qua hardlopen en conditie. Man man, respect voor de pro’s hoor!
Voor te lachen: iemand die dacht snoei hard te lopen maar gewoon NIET kon bijhouden en erna aan het zuurstof kon!