[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna_

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 09:22

Wow dames wat een super lieve reacties op onze rijfoto's, doet me helemaal blozen :o We zijn er nog lang niet maar doet me goed om te horen dat we dus wel op de goede weg zijn :j

Ik zag een superleuke Euf-Ilya picca voorbij komen! Wat cute, brother from another mother? :P

Djuun <3 Leuk paars setje! Brengt me op een idee, we willen oko weer nieuwe dekjes, lila staat shief denk ook wel :j

Amy wat fijn dat Nas weer thuis is!

Joyce lieve foto's van Yus en inderdaad dat donkere is prachtig!

Yildiz leuke foto zo met die schaduwen!

Sorrysorry als ik iemand ben vergeten, normaal houdt ik er een extra pagina naast bij het maken van de bijleespost maar nu heb ik van 4 pagina de 'headlines' proberen te onthouden _O-

Ik moet echt ff een super schattig filmpje plaatsen!! Hij is onderweg :D :D

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 09:37

Zo, ben ik ook weer eens... Laptop was dood, oplader kwijt (lag in de dekenkist ontdekte ik gisteren, kom ik dus bijna nooit en dus de meest onlogische plek voor een oplader) en op de Ipad reageren vind ik echt niet fijn...

Kelly, vind echt dat Geisha er al veel beter uit ziet. Hoeveel weken is het nu geleden dat je bent geweest? Volgens mij mag je al weer bijna opbouwen toch? Moet je nog terug (of komt ze nog een keer naar jou)?
Eline, balen van je auto, hoop dat je er niet teveel ellende mee krijgt.
Miran, gave foto's met Kim!!!!! Super cool van Nikita dat ze er op is gaan zitten, is toch wel een klein verschilletje haha!
Nicky, leuk filmpje van Dayem op de spelletjesdag, hij doet het toch maar, leukerd!
Wat jij beschrijft over dikke benen had Silver ook toen hij nog wat jonger was, gaat nu een stuk beter...
Kat, Ilya gaat zo hard, heerlijk ding om te zien!!! Hij heeft inderdaad wat weg van Euf haha en dat Euf speciaal voor je is snap ik wel, je hebt maar mooi even twee prachtige veulens mee op de wereld gezet, moet een hemels gevoel zijn...
Ilya is een moedige kleine heer.... <3
Oeeee, je hebt wel al het goede in de kleine heer gefokt he, haha, Lucky you!
Tiene, balen van je heren zeg! Hoe is het met jou?
Ilona, geeft niets toch, druk hebben we het allemaal.... :j
Shanna, haha, wat gaaf!! Mijn schimmeltje maakt ook geen misbruik van vrijheid, die loopt vaak lekker los over het terrein als ik bezig ben... De mesthoop kan hij niet in, maar hij mest wel vanuit de paddock door het hek in de wei en als het raampje van zijn stal open is mest hij rustig buiten de stal :')
Wat ziet ze er goed uit en ze loopt al heerlijk ontspannen, goed bezig....
Tam, heerlijke foto's zeg, ben gelijk jaloers.... :j
Letiets, WOW, als blikken konden doden haha!
Zeelanddames, moest het even zeggen, maar Djuun ziet er echt super uit! Mooi op gewicht en behalve de boze blikken is ze altijd super vrolijk op de foto's <3 ...
Bren, wat is het een heerlijk ventje zeg!! Leuk dat hij er eindelijk is... Wel genoeg spammen he... :))
Yildiz, wauw, wauw, wauw, ik wil ook wel een prive dansje van TT :') ....
Leuke Selfie.... :D
Annika, fijn dat ze allemaal zijn verhuisd, Euf was wel een gedoe, maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen de dag daarna... Hij heeft in ieder geval mijn pijnlijke pols weer goed getrokken... 8-)
Ik vind je dames echt super staan, prachtige stal en geweldige faciliteiten. Euf heeft al lekker een vriendje, ben zo benieuwd hoe hij zich ontwikkelt.... :j
Amy, fijn dat ze weer thuis is en voor paps wel heel fijn dat hij weet dat laden ook normaal kan haha!
Lisa, jij hebt helemaal geen bling bling meer nodig, jeetje wat een glans! Mooi!
Mooooi, die donkere kleur bij Yusraa!

Snuffeldag DAWRA; ik hoop er met Silver bij te kunnen zijn en anders ga ik kijken... Zag dat jij misschien wil gaan Lisa, leuk... :D

Sportbh's en tiet.... :') ... Ik heb niet veel, maar toch altijd een sportbh aan... :j... Ik heb ze van H&M en zijn alles behalve charmant.... :P...

Lisa, lief dat je naar Silver vraagt... :)
Ik vond de eerste twee weken na zijn behandeling (afgezien van de trap die hij heeft gehad) echt dat hij verbeterde (denk dat het door de accupunctuur komt), maar sinds 4 dagen heeft hij weer een enorme buik (en hij krijgt echt niet meer te eten)... Gebeld met de kliniek en zij hebben aangegeven dat ik zijn druppels toch moet verhogen, blijkbaar is het toch slechter dan zij hadden gedacht. Verder heeft hij twee weken echt vrij gehad omdat hij kreupel was, ik naar een andere stal wilde etc...

Wij blijven echter toch op onze huidige stal. Met de eigenaar en mijn stalgenoten overeengekomen dat Silver zijn eigen paddock en zijn eigen weiland krijgt. Zo kan de merrie hem niet meer opjagen en kan hij wel gewoon met zijn vriend spelen als ik zelf op stal ben, dan kunnen ze samen gewoon lekker in de bak. In de zomer als ze meer ruimte hebben (groot weiland en de paddock) mogen ze wel gewoon samen, dan kunnen ze "weg" als het nodig is.

Hij vindt het volgens mij wel ok in de paddock, keuvelt een beetje en is rustig. Zijn been gaat stukken beter en ik begin weer te denken aan opbouwen.

In ieder geval 16 oktober terug naar Laarakker...

Sorry sorry, als ik iemand vergeten ben, heb mijn best gedaan.... :j

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 09:43

_/-\o_ Voor je bijlees Baukje!

Fijn dat er een mogelijkheid is gekomen voor Silver op je huidige stal! Wel sterkte met hem :(:) Ben benieuwd wat ze vinden bij Laarakker

Shief is in loveeee

Afbeelding

We hebben sinds gister een *amateuristische* spiegel in de bak, heel fijn! Maar Shief heeft een heel knap iemand ontmoet..

Ze heeft echt minutenlang staan staren, erachter kijken, weglopen weer terugkomen om te kijken waar die nou is gebleven! haha schattig maar ergens ook wel zielig :(:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 09:48

Lief van je Baukje :) Jammer dat het met Silver nog niet helemaal wilt, maar wel fijn dat je een oplossing hebt gevonden wbt paddock/wei!
Djuun is donderdag ook te grazen genomen, gelukkig vrnl oppervlakkig, maar wel gelijk weer een terugslag in haar onzekerheid in de groep... -O-

Ik vind het echt briljant hoe ze doet Shan :))
Hoe kom je eigenlijk aan zo'n spiegel?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:11

Haha ik met mijn B cup ga echt niet in een sportBH. :')
Dan heb ik helemaal niks meer haha!

Baukje, toch fijn dat je op je stal kan blijven. Fijn dat zn been wat beter gaat. Had jij een indicatie gekregen wbt opbouwen?

Shanna aaagh haha dat is best sneu inderdaad. Ze denkt wauw ik heb nog nooit zo'n knap paard gezien, waar is ze nou.. :(

Baukje, ze komt pas 21 oktober dus duurt nog ff. We zitten nu op 4,5 week dus tijd gaat wel lekker snel! Zondag a.s komt de zadelmaker met hopelijk een leenzadel.. dan wil ik toch proberen te rijden en afhankelijk van hoe ze dan loopt, haar weer 1 a 2 keer per week rijden. Het was niet dat ik niet mocht rijden maar ze raadde het voor toen alleen af. Ik heb van de week wel ff met instructrice kort gekeken hoe ze ohz liep in de bak. Stukken beter. Haar achterhand doet het top :D en in galop is ze zoveel sterker geworden echt wauw! Het enige wat geisha moeilijk vind is én actief lopen én nageven. Dan moet ze die rug opbollen en dat stukje vind ze moeilijk waardoor ze dan in wilt houden. Zelfde als toen alleen durft ze nu iets meer..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:11

haha die Shief _O- Geweldig wat lief! Dat hinnikje ook

Wat vervelend van Silver zeg, maar wel fijn dat er wat op je stal gerealiseerd kan worden.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:31

Baukje waar zou die dikke buik vandaan komen dan? Geisha heeft ook zo'n enorme buik.

Vrijdag was ik trouwens aan het uitmesten en toen kwam de staleigenar mij roepen. Kom snel zegt ie!! Geisha flipt! Ik schrok me dood. Maar ze was al 15 min als een debiel aan het rennen en bokken, steigeren. Helemaal gek hahah dus ze voelt zich toch goed :D
Er ligt nu namelijk een berg zand van een meter ofzo waar ze op kunnen staan. Hilarisch want ze vinden het zo leuk met zijn allen. Toen ik kwam was ze gestopt met gek doen en stond ze boven op de "berg" met 3 ruinen om haar heen. 3 van haar "niet vrienden"
Ik heb een filmpje..

Hier zie je dat se lief naar me toe komt en vanaf een meter of 2 minder vrolijk kijkt. Op die manier loopt zw ook naast me. Dan zien jullie wat ik vedoel. Hoor dat hinnekje trouwens heel zachtjes :')

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:58

Goeiemorgen
Baukje jou bijleespost sluit aan op hoe ik wil reageren tx (foei maak me er makkelijk vanaf)
Fijn dat je dit samen hebt kunnen realiseren op stal, hihi quest poept ook geregeld over de deur geloof familietrekje evenals met eten voorvoet hoog houden hoe is zijn ontlasting als hij een dikke buik heeft ( gewoon of slap? Voeren jullie hooi of wat anders? ) erg logische plek voor je oplader haha
Kat en ook Annika geweldig jullie mannetjes en geweldig zelfde soort bles dit moest gewoon zo zijn, en kat wat is hij gegroeid wow niks geen kleintje meer.

Haha geweldig gesprek over boobies hier ook last van afzakkend bandje gelukkig niet bij alle bh's hier verder wel tevreden met cupmaat en kan met alle bh's rijden scheelt.
Met de paardjes gaat t super, met Quest en Mas bouw ik t rustig aan op zodat ze bij elkaar komen te staan (Quest is natuurlijk wel een jonge hengst en hebben een merrie in de buurt en zijn laatste ervaring met een ander paard was niet zo goed dus geleidelijk aan met alles)
En de plannen met Mas eerst lekker jong zijn en groeien (en dat doet ie hij is nu al groot) als hij oud genoeg en eraan toe is ofcourse onder t zadel en de sport in, verder misschien ook al eens naar een show, en ik hoop dat Reem net zo in love raakt van hem als wij al doen, hij heeft zo'n heerlijk karakter

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:39

Hahaha, wat een leuk filmpje van Shief!! :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:11

Aaaw die Shief toch _O- arm dier, maar ik moest wel even lachen :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:38

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:41

ja die kwam ik een paar dagen geleden hier op bokt tegen :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:43

Letizia schreef:
Zeeland wordt op de een of andere manier altijd knullig in het nieuws gezet :')
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/321410
Dit is vlak bij Djuun, we komen er praktisch wekelijks langs gereden :+

Sterker nog, we kwamen ze vandaag tegen met rijden :') Dat waren die twee paarden daar net in Biggekerke _O-

Haha Shan, ik lig weer dubbel om Shief, het is zo schattig, maar het is ook zo simpel :')

Baukje, wat een lief compliment :)
En fijn dat je tot een oplossing bent gekomen op je huidige stal. Een goede stal vinden voor je paard is echt wel een opgave.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:47

Hoi hoi,
Hele drukke anderhalve week gehad en zal zo ff een bijleespost maken.
Fijn dat alle paarden goed gaan, stik jaloers op iedereen die lkkr kan rijden (heb al n dikke 2/3 jaar niet meer op een paard gezeten |o ) hebben jullie trouwens nog bijzondere dingen gedaan gisteren?
ps. schoonpapa komt midden van de week in NL aan, info vissen *\o/*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:48

Ja, bedacht me ook net dat we hun idd tegen kwamen :+
Ik zag hem ook op bokt Kat, ik kende het nieuws filmpje al van omroep zeeland, maar nog niet van dwdd :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:26

De Bijleespost:

Tieneke oliebol dat ze beiden CA drager zijn, verder gewoon lekker genieten van je knappe ventjes.

Miranda volgens mij ben je echt zo'n gezellige creabea, knutsel en freubelmoeder met een halve kinderboerderij. Ik vind overigens dat je best netjes rijdt hoor en ben enorm benieuwd naar het eindresultaat van de sprookjesjurk voor Nikita. De foto's van Fu&Kim zijn zo leuk he ^^

Die Uberbitches zijn zooo herkenbaar, Rio was ook altijd stikjaloers als ik Sjaak (haar buurman) een aai gaf, als blikken konden doden.. Djuun is wel echt next level bitch material :)

Shanna die rijfoto's zien er goed uit, vind je netjes zitten als je nagaat dat je al zolang geen lessen hebt gehad. Fijn dat de dokter nu ook eindelijk heeft gevonden wat er bij jou aan scheelt. Shief + spiegel is echt goud waard.

Dayem's dikke billen <3

Lisa fijn dat het weer goed gaat met Zaraar en het rijden moet je maar gewoon zo bekijken "liever slow and steady dan fast and faulty". Je honden zijn echt funny en dat terwijl ik een enorme liefhebber ben van rottweilers en bulldoggen.

Set begint alweer strak in der velletje te zitten, niet normaal joh! Ilya is zijn adorable self en Blue is een top auntie, wat wil een mens nou nog meer? Die gelijkenis van Ilya en Euforio is trouwens bijna eng.. wel heel leuk om te zien zo.

Kellaxy je dametje ziet er steeds beter uit, ups en downs horen er bij. Na een jaar revalideren met mijn oude merrie weet ik er helaas alles van. Keep up the good work :)

Annika wat ben je op een mooie plek terecht gekomen en fijn dat je paarden zo vlot settelen daar.

Haha Yildiz&Sieltjuh, mijn broertje is ook zo'n 9gagfan, hij sleept me altijd mee naar de pc als die iets "grappigs" gevonden heeft.. 15 jarige jongens humor is niet mijn ding ;)

Smart hoop dat je vlot verbetering ziet bij Silver, ik persoonlijk heb altijd vraagtekens gehad bij het type DA waar je heen gaat, maar heey als t werkt en je ziet resultaten.

Te paard had ik altijd een sportbh aan, anders hupst het veel te veel heen en weer. Normale bh's heb ik bijna altijd van Unusual, veel keus in grote maten, zitten heel fijn en nog redelijk te betalen met gemiddeld 50 euro per bh.

Als ik nog mensen ben vergeten, excuse e moi (of zoiets)

edit: hoe doen jullie dat? zo veel reageren, werken en paarden houden?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:38

Wat een heerlijke filmpjes van Geisha en Shief :)

Opzich wel fijn dat hij z'n eigen plekje heeft Baukje, kan die mooi herstellen. Wel balen die terugval...

Vandaag een heerlijk ritje in het A'damse bos gemaakt. Tussenstop bij de geitenboerderij. Paarden vast en wij een lekker broodje gegeten. Toch merk je wel dat je in een stad bent waar mensen vrij weinig van beesten weten. Er stond een vrouw met kind de paarden te aaien en Dayem brieste een keer: 'Pas op hoor, ga maar weg, straks gaat ie spugen!' :')

Dayem krijgt ineens wel heel veel sproetjes :oo

Afbeelding

Afbeelding

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:57

'Pas op hoor, ga maar weg, straks gaat ie spugen!' :')

_O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:58

Aaahw sproetjes!!! :D

K heb vandaag meteen maar de hoeven optillen geoefend! En wat blijkt..ik was idd zelf t prob :')
Meneer is gewoon braaf, maar snapt niet helemaal dat ie stil moet staan en evenwicht is half aanwezig :P
Voorbenen super braaf, achterbenen..tilt ie rechts half zijwaarts op, links helemaal zijwaarts :roll: tips? :)

Ook mocht ie weer met mn shetje spelen, zo snoezig samen <3
Pics in komende post...gedraaid.. :')
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 05-10-14 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:04

K krijg de links niet goed en tinypic draait de foto's :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:06

ik weet niet wat je daaraan kan doen, vind het zowieso al knap dat je hier foto's geplaatst krijgt, mij lukt t niet. ben ook niet zo handig met de pc :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:09

Kan de pics weer niet zien Mylene op m'n Phone in ieder geval... :x

Shief verliefd hihi! Super cute! Nour durf ik nooit lang in de spiegels in de bak te laten kijken, wordt ie echt opgewonden van en ben bang dat ie er doorheen springt! :oo

Leuke filmpjes van geishakind!

Vandaag als theoriecursist naar de clinic rechtrichten adh geweest bij Irene. Canies en Robina waren er ook met hun arabjes dus was weer gezellig en ook weer super leerzaam!
We gaan er weer mee aan de slag! :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:09

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 05-10-14 20:18, in het totaal 2 keer bewerkt

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:15

Links moet ik dan ff checken...

Omdat ik wat zat te spelen (mag m foto laten uitvergroten en afdrukken van Maris, kan nie kiezen, dus leuk die filters op je Phone uitproberen := )

Wat is leuker n zwarte Nour:
Afbeelding

Of een buckskin? _O-

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:18

Jaaaa nu zie ik ze! Ging t goed met je shet?

Tja voetjes, zou ze zo sturen tot juiste stand en dan pas loslaten. En dit steeds herhalen. Dan komt t vast goed! ;)