Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
nog maar 80 dagen tot uitgerekende datum!
!
. Ses gaat lekker met haar snuitje in het zonnetje, kortom...ze heeft een raam in haar nieuwe box met overdag de zon erop. In de Lente/Zomer uiteraard sowieso naar buiten. Ik kan niet wachten om te gaan. Ik word momenteel al niet heel aardig meer behandeld... Niet heel erg leuk. Maar goed, dat zijn mensen nu eenmaal....
.

!
. Dus je bent niet meer de enige
.

Succes!!
. Ons doel is om de KWPN'ers in de minderheid te krijgen
. Hihi, geintje natuurlijk.
Moeilijk hoor, op je gevoel afgaan denk ik...
En idd ook nog spuuglelijk
Hmm... ik zou het ook niet zo heel snel afscheren maar even de tijd geven om te groeien, misschien dat het dan idd wel weer natuurlijker gaat hangen.
Begrijp helemaal je gevoel, jammer hoor dat mensen je niet aardig meer behandelen maar het bevestigd ook maar weer dat je de juiste keuze hebt gemaakt 

!
Vooral de beide heren vinden dat ze moe zijn, vanmorgen de hersens gekraakt door met balkjes, zeiltjes en pionnen geoefend. Vinden ze allebei heel leuk maar je merkt dat die jonge dingen nog niet zoveel concentratie hebben, vooral met meer uitdagende dingen waarbij ze goed op moeten letten