Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blijf Asal echt een gave en stoere verschijning vinden!
Rijden pakt Shief echt leuk op en we rijden niet eens vaak, hebben zelfs geen les
. Juist daarom ben ik heel benieuwd hoe het zal gaan, we hebben Shief helemaal op eigen houtje zadelmak gemaakt en ingereden! Wel een simpel proefje hoor haha, F6je ofzo

Beeeen zo benieuwd naar Setel baby

Knappe, aparte verschijning heb je 

Op de terugweg nog ff gewisseld van paard, zit dan maar raar hoor
Djuun is ietsje groter en neemt sowieso vele grotere stappen dan Pasja, maar Pasja loopt weer sneller 
Echt stom, want het was zo'n mooie route geweest om aan te hebben. Ga nog ff tjekken met Google Earth hoelang het nou werkelijk was 
Hadden klein beetje protest met verruimen in draf (galop daarentegen ging goed!!), waardoor mevrouw de Merrie ff dr achterbenen moest optillen. Stelt weinig voor, maar ving het denk ik net een beetje onhandig op, dus in mn rug geschoten
Hoop dat het meevalt, voelde het eigenlijk pas goed na afstappen

Gewoon voor de ervaring is het al super goed! En we zien wel wat we ervan maken, als ze braaf is ben ik al trots 
We zien elkaar natuurlijk weinig
(okeee als ik vrij ben van mn werk dan haha )

set_elkol schreef:JAAAAAAA WHOEHOEEEEEEE! Mijn mooie lieve prachtige geweldige dame is drachtiiiiiig!

ze staat weer in mijn weitje

!
ik had met Daya ook lekker door gelopen hoor... Hengsten hebben de neiging om hem voor merrie aan te zien, hahaha... Mensen trouwens ook, hihi.
Wij hobbelen net wat rond hihi, gewoon doen hoor!!
haha

Kunnen jullie meeliften
wat een fotos weer zeg
Setel dacht, wat doet die nieuwe in mijn wei! En Polly dacht ook, wat doet die nieuwe in mijn wei! ze staan even naast elkaar in een apart stukje maar volgens mij gaat het wel prima
20 juni is Set uitgerekend! 
Maar 3 uur bak of 3 uur buitenrijden 

maar voornamelijk een erg lieve merrie
Alleen buitenrit is veel toffer dan bakwerk