[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:38

Yes, gefeliciteerd!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:57

Ahhhh yessss gefeliciteerd Katja *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/*

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:40

Gefeliciteerd...zie je dat je daar niet veel over kan zeggen hoe een hengst reageert op een merrie :+

Mooi voorbeen gebruik Joyce...netjes hoor :j

Mo heeft vanmiddag even op de wei gestaan na zijn training.
Morgen weer onder het zadel...

Zondag worden er mits het doorgaat weer foto's gemaakt van Mo :o :j
Heb er nu al zin in :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:45

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!!!!!! :D :D :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:11

Oja Joyce helemaal vergeten te reageren, ziet er lekker uit hoor :D Blijf Asal echt een gave en stoere verschijning vinden!

Oehh gaaf Jessica!! Ben nu al benieuwd naar foto's haha hoop dat het doorgaat!

Angela en ik gaan ons waarschijnlijk inschrijven voor een onderlinge wedstrijd op de manege waar we altijd hebben gereden :o Rijden pakt Shief echt leuk op en we rijden niet eens vaak, hebben zelfs geen les :P. Juist daarom ben ik heel benieuwd hoe het zal gaan, we hebben Shief helemaal op eigen houtje zadelmak gemaakt en ingereden! Wel een simpel proefje hoor haha, F6je ofzo

Ohh en ik heb weer te gave foto's binnen maar wacht nog even met een topic aanmaken tot ik alle foto's heb... Worden jullie al gek van m'n spam?? :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:36

Nee, kom maar op met die spam, Shanna :D
En leuk, doen proefje! Heb afgelopen maart ook een A-proefje meegedaan op de manege, Djuun was net weer terug onder het zadel voor 3 weken ofzo, maar gewoon goede ervaring :j

Katja, woehoeeee *\o/* Beeeen zo benieuwd naar Setel baby :D :D :D

Joyce, wat is Asal toch een leuk dier. Snap wat werd bedoeld met wat ongelukkig moment, maar ze kan volgens mij heerlijk lopen :j Knappe, aparte verschijning heb je :j

Gisteren hebben we zo'n zalige rit gedaan. Letiets op de pony van tante en ik op Djuun. Zijn ruim 2 uur met zn tweeën al weggeweest en Djuun nog langer, want daarmee hebben we pony van tante opgehaald, dus Djuun was ruim 3 uur van huis weg :(:)
Hebben heel veel ruiterpad kunnen pakken, lekker door bos gedraafd en gegaloppeerd, echt gewoon zááálig! En de paardjes zijn samen ook echt heel erg leuk :j Op de terugweg nog ff gewisseld van paard, zit dan maar raar hoor _O- Djuun is ietsje groter en neemt sowieso vele grotere stappen dan Pasja, maar Pasja loopt weer sneller :')
Jammer genoeg geen Endomondo aangezet -O- Echt stom, want het was zo'n mooie route geweest om aan te hebben. Ga nog ff tjekken met Google Earth hoelang het nou werkelijk was :)

En vanavond les gehad. Denk dat Djuun (net als baasje) beetje spierpijn had :+ Hadden klein beetje protest met verruimen in draf (galop daarentegen ging goed!!), waardoor mevrouw de Merrie ff dr achterbenen moest optillen. Stelt weinig voor, maar ving het denk ik net een beetje onhandig op, dus in mn rug geschoten := Hoop dat het meevalt, voelde het eigenlijk pas goed na afstappen :+
Daarna liep ze trouwens als een zonnetje. Dan zit ze er echt zo tegen aan te hikken, want dat verruimen vindt ze moeilijk en dan gaat ze lopen miepen. Dan pak je dr ff daar in door, totdat ik mn zin krijg en dan is er niets meer aan het handje en sterker nog, dan gaat ze lopen alsof het dr geen enkele moeite kost :')
Misschien zou het ook schelen als ik vaker bakwerk zou doen, maar het is zulk fijn buitenrij-weer op het moment _O- :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:12

Ja precies Ersiel :) Gewoon voor de ervaring is het al super goed! En we zien wel wat we ervan maken, als ze braaf is ben ik al trots :D

Super lekker zeg buiten rijden!! Heerlijk als je dan nog een paardje kan lenen zodat je samen kunt! Zo mogen Angela en ik af en toe de Fries op stal lenen zodat we toch nog samen op pad kunnen :) We zien elkaar natuurlijk weinig

Haha Djuun is dus van het ff doorpakken! Zal wel een merrie-ding zijn, hoewel dat met Shief niet nodig is in de bak. Juist buiten op de terugweg kan ze soms een beetje gaan stuiterballen haha dan moet ze even weten dat dat niet de bedoeling is, en dan is het allemaal weer goed :)

Maar heerlijk weertje idd he! Heb nog nooit gehad dat als ik van vakantie terug kwam ik hier verder kon zonnen, nu wel :D (okeee als ik vrij ben van mn werk dan haha )

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:15

Heerlijk Siel om zo daar te wonen.
Wij hebben de biesbos waar je dus niet wilt zijn met dit soort dagen...worden zowel ruiter als paard lek geprikt.
Komt door het water de "viersprong" wat daar loopt.

F6 is leuk om mee te beginnen....heb ik met Barc ook gedaan toen ik nog op de manege stond...voor het ritme en elkaar laten wennen aan de wedstrijd zenuwen :P

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:17

Haha ja precies! Wordt vast een leuke ervaring, heb wel zin om weer eens een wedstrijdje te doen :)

Ik ga nu even foto's uploaden O:) O:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:17

Ben benieuwd Shanna :):)

Gisteren was idd heerlijk, zo genoten :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:20

set_elkol schreef:
JAAAAAAA WHOEHOEEEEEEE! Mijn mooie lieve prachtige geweldige dame is drachtiiiiiig!

Jééééh!! *\o/* *\o/* *\o/*
Gefeliciteerd!

Leuk Shanna, een wedstrijdje! :j

Wat een instelling weer Siel, het is zo'n mooi buitenrijweer.....zucht....in de bak is het toch hetzelfde weer?! :D

Morgen ga ik ook eens kijken of Fuego nog wil lopen...
Vandaag hebben we iets anders gedaan dan paarden....was toch wel heel leuk om ze zo te kunnen zien in 't wild! :))

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:22

We hadden trouwens ook weer wat onderweg hoor, echt iets voor ons :')
We hebben ergens, aansluitend aan het ruiterpad, een crossveldje. Nu kwamen wij niet van het ruiterpad, maar van het fietspad en dan loop je langs de hele lengte. Zie we een paard in z'n uppie daar rond crossen, dus wij echt :?
Nu weten we dat achter het veldje paarden staan, maar niet er op. Dus eerst dacht ik nog dat ze het veldje af hadden gezet om kaal te laten grazen, al snel zagen we een tweede paard en hoorde we roepen... Ehh, dat klopt niet :n
En idd, de paarden waren ontsnapt, we kwamen bij de ingang mensen tegen om de paarden tegen te houden zodat ze niet op de weg zouden komen.
Een beetje snibbig werd gevraagd of wij de hulptroepen eindelijk waren, ehh nee sorry, maar wel aangeboden om te helpen, tot we hoorde dat het hengsten waren en hun verder succes gewenst :=
Onze paarden bleven er gelukkig rustig onder, maar pff, ze zouden maar idd de weg op komen :=

Set_Elkol

dank allen :D ze staat weer in mijn weitje <3

Letizia

Leuk Miranda!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:33

Haha, Letiz, wilde je geen veulentje? :P

Leuk hè die hobbelende zeehondjes, het ziet er zo grappig uit. :D

En, Kat, is Polly er al?
Wordt nog ingewikkeld, Set denkt straks dat ze drachtig is van Polly en dat d'r oude vriend daarom wil scheiden... :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:34

Dat was idd precies wat ik riep :')
Het was ook een Tinker, dus niet echt een fantastische combi :')
Laatst bijgewerkt door Letizia op 29-07-13 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:35

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:D

Ik ben zo verliefd op haar, wat een prachtmerrie is ze toch met een pracht karakter :+:

Fijn Katja dat je je meisje weer thuis hebt! Zwanger en wel :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:36

:wow:
Wauw Shanna!!
Wat is het toch een prachtige merrie!! <3

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:39

Gefeliciteerd Katja!! Ben heeeel benieuwd wat voor hummeltje jij volgend jaar hebt rond dartelen :D!

Leuk Shanna! Ik heb ook de intentie om eens aan een onderlinge wedstrijd mee te doen, maar eerst trainen we fijn door :j

Lekker Letiets! Hengsten :') ik had met Daya ook lekker door gelopen hoor... Hengsten hebben de neiging om hem voor merrie aan te zien, hahaha... Mensen trouwens ook, hihi.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:40

Ene prachtige zwarte parel!! :~ :))

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:43

@ Jolinda johh volgens mij zijn jullie al veeeel verder dan wij met Shief hoor :D Wij hobbelen net wat rond hihi, gewoon doen hoor!! +:)+

Pff lekker Letietz, bijna een stel hengsten op je dak #) haha

@ Miran, zolang je maar naar der benen blijft kijken ja _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:51

Ersiel en ik hebben beide een poosje geleden een klein, soort van, spionnen cameraatje gekregen, die had ik om, maar kon hem niet makkelijk bevestigen en daarbij kon ik niet eens zien of ie aan stond. Het was en testritje dus.
Maar goed, hij heeft wel gefilmd, alleen omdat hij zo slecht zat, heel wiebelig, maar het geluid is heel goed, dus je hoort mij ook praten als we er langs komen, was best grappig :')
Volgende keer goed bevestigen :Y) Kunnen jullie meeliften :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:51

aaaaaah katje proficiats
@jessica dankje,,in de proef doet ze dit dus niet....stinkert, ben benieuwd na je fotos
@shanna dankje,,,kreeg al reactie vd week mooie hengst jep met dat roze erop....en shief <3 wat een fotos weer zeg

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:53

oh waaaaaauw Shanna! wat een geweeeldige foto's, die eerste vooral!

@Miran, ja Polly is er al een poosje :D Setel dacht, wat doet die nieuwe in mijn wei! En Polly dacht ook, wat doet die nieuwe in mijn wei! ze staan even naast elkaar in een apart stukje maar volgens mij gaat het wel prima :D 20 juni is Set uitgerekend!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:55

Waaaauw Shanna!!! :~

Miran, slechte instelling he hahaha :') Maar 3 uur bak of 3 uur buitenrijden :))
En toffe waterhondjes :j

En ja, Djuun is wel een echte merrie ja :) maar voornamelijk een erg lieve merrie :D Alleen buitenrit is veel toffer dan bakwerk :')