BarbaraNova schreef:@miereneter, wat een knap ding joh, dat oog, heel mooi
Jullie nog woeste plannen voor het weekend?
We hebben hier bij een melkveebedrijf een Moo Christmas Drive Thru, Nova mijn dochter vindt dat echt geweldig, gewoon in de auto zitten en daar over het erf en de stallen rijden, daarna via een stuk regenpijp ijsjes kopen en weer naar huis...
Mijn paarden vinden er echt helemaal niets aan met dit weer...verwende nesten
Dank je wel voor het compliment. Hij is nu wel veel en veel te dik, ontploft sinds ze op de paddock staan. Ga verhuizen van stal met ander voerbeleid, hopelijk helpt dat. En meer werken, ik ben aan het opbouwen met hem.
Wat een grappig concept, die Drive Thru! Hoewel, ijsjes met dit weer
Paard staat ook liefst in de schuilstal en werken in de regen vindt hij prut. Ik ook, eerlijk gezegd.
racinggirl schreef:Hoi allemaal,
Ik meld me ook, heb een 3 jarige nu van Nijem IBN Eternity VI uit moeder Ezia.
Wauw Racinggirl, die had ik even gemist. Knapperd. De anderen die gepost zijn ook trouwens!
Citaat:
Ben wel benieuwd, voor de mensen met een jonge arabier: Wanneer kregen die van jullie hun groeispurt? En op welke leeftijd waren ze puppy-af?
Wat grootte betreft: de mijne gaat aan de kleine kant blijven, zal blij zijn als hij de 1.45 haalt. Al weet je het nooit, ze groeien inderdaad lang door. Gelukkig ben ik ook klein-achtig. Is deze zomer wel opeens uitgezwaard, heeft body gekregen. Al blijft zijn hoofd nog puppy. Maar goed, een van zijn maatjes is 6 en die heeft ook nog een puppyhoofd (en -blik).
Verwijder postMeld dit bericht