De hond vond het wel interessant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Strawberry_ schreef:Aah omg ik moet dit gewoon eventjes kwijt
Mijn zus en ik zijn beide enorm gek van arabieren en dan vooral van die kleine lieve veulentjes. Komt mijn vader een uurtje geleden naar me toe dat hij een veulentje wil aanschaffen en dat hij beter nog, zelfs al een veulen heeft gekochtWel eventjes schrikken want we waren al snel bang dat hij dan weer een verkeerd veulen heeft gekocht, maar het blijkt een heel leuk Arabisch Volbloed veulentje te zijn. Het is een merrie genaamt Mon Ami J.E (Ami), afstamming weet ik even niet zo 1 2 3, moet ik eventjes nakijken. En ze komt vanmiddag al =/ Ik ga straks meteen foto's maken want ik heb geen idee wat voor kleur ze is en hoe ze er uit ziet, dat wou m'n vader niet vertellen. Hij is haar aan het ophalen en ze komt ongeveer over een uurtje of iets later aan
ArabianRanch schreef:Strawberry_ schreef:Aah omg ik moet dit gewoon eventjes kwijt
Mijn zus en ik zijn beide enorm gek van arabieren en dan vooral van die kleine lieve veulentjes. Komt mijn vader een uurtje geleden naar me toe dat hij een veulentje wil aanschaffen en dat hij beter nog, zelfs al een veulen heeft gekochtWel eventjes schrikken want we waren al snel bang dat hij dan weer een verkeerd veulen heeft gekocht, maar het blijkt een heel leuk Arabisch Volbloed veulentje te zijn. Het is een merrie genaamt Mon Ami J.E (Ami), afstamming weet ik even niet zo 1 2 3, moet ik eventjes nakijken. En ze komt vanmiddag al =/ Ik ga straks meteen foto's maken want ik heb geen idee wat voor kleur ze is en hoe ze er uit ziet, dat wou m'n vader niet vertellen. Hij is haar aan het ophalen en ze komt ongeveer over een uurtje of iets later aan
heej, gefeliciteerd.
Maar ik neem aan dat de moeder meekomt ? (omdat je zegt veulentje 'als zijnde pasgeboren') ?
sherif schreef:spannend hoor, doe mij ook zo`n pappa![]()
we wachten vol spanning op de foto`s!![]()
Strawberry_ schreef:Ja mams komt voor de veiligheid even mee, het veulen is wel al gespeent. Ze is nu 5 maanden oud en al ongeveer een maand zeg maar gespeent. Moeder gaat wel weer mee terug, en veulen blijft dan bij ons
ArabianRanch schreef:Strawberry_ schreef:Ja mams komt voor de veiligheid even mee, het veulen is wel al gespeent. Ze is nu 5 maanden oud en al ongeveer een maand zeg maar gespeent. Moeder gaat wel weer mee terug, en veulen blijft dan bij ons
huuh, wanneer is ze geboren dan ? en waar ?
Ben zeer benieuwd naar de afstamming en wie de fokker is![]()
sherif schreef:wat een verhaal zeg![]()
heeft je vader op zo`n korte termijn in een wild vreemde omgeving nog een plekje kunnen regelen voor moeder en dochter.......
weet je inmiddels wel wie de ouders zijn van beiden paarden?
NaVy! schreef:Wat een verhaal zeg, hoe kwam je vader aan dit adres dan?
Jeannette schreef:Ik stel misschien een hele domme vraag, maar waren de paarden wel van de man zelf? Ik bedoel, hier in Purmerend is het bij een manege ook wel eens gebeurd dat de eigenaar paarden verkocht van een ander.
Jeannette schreef:Gelukkig maar, je hebt in ieder geval wel een goede daad verricht.
Strawberry_ schreef:Yep de paarden waren van de man zelf. Hij had papieren op zijn naam staan
Strawberry_ schreef:Nee papieren zijn er volgens mij niet eens, zou ik nog moeten navragen als me vader belt