Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben zo benieuwd hoe Blue deze zomer eruit zal zien! Ze is leuker dan ik had kunnen dromen.

)

joysjuh1987 schreef:@katja ja ik doe dat ook heel graag alleen Asal wil nog wel eens enthousiast worden en dan gaat ze dribbelen staart erop en dan wat langzaam galoperen en scheef gaan daar hou ik niet zo van, wil gewoon een ontspannend ritje

en als ie nou een beetje lastig paard heeft die mensen al geprobeerd hebben in te rijden en weet dat als ie bokt ie weer naar stal mag... die man blijft gewoon vastgeplakt zitten en vertelt rustig zijn verhaaltje verder terwijl dat paard uit z'n stekker gaat 
en dan als 40e (van de 50) start in de BB. Kan ik wel mooi tussendoor knotten. Dan begint om 10.15u de B, en moet ik als 12e
ons eerste officiële B parcours tussen de paarden, duimen dat ie het net zo goed doet als woensdag (en de dubbel dan ook ff zonder al te moeilijk doen doet
). 
)...
... Hij was weer super braaf.. Vandaag heeft hij een dagje vrij... 
zijn vaak ook ontzettend brutale of verwende paarden, en ook regelmatig icm bange eigenaren die niet consequent zijn(geweest). Krijg je de meest gevaarlijke paarden van.

Mooie datum of niet dan, haha! Wat een mooie buik!