Ik rijd ook graag buiten, en als we hier nou boomstammen hàdden dan zouden we die zeker mee pakken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fanessaa schreef:Ik wil ook erg graag naar dijkgatsbos maar ik denk dat dat 1 grote drama gaat worden, ben net begonnen met hem om te springen omdat hij dat nog nooit heeft gedaan en dat was al een drama gelukkig gaat dat nu al een stuk beter. maar om over een boomstam te springen hmmm hahahaha
fanessaa schreef:dankje welik ben 21 jaar bijna 22 jaar, woon in Hoorn NH, ik lease mijn arabier omdat daar eigenlijk helemaal niks mee gedaan werd en niemand erop durft te rijden omdat heel veel eraf vielen. hij stond ook te koop maar nu dus niet meer. ik ben wel van plan hem later te kopen maar ik begin toch liever eerst met leasen
Hij heet Lekai, en is 11 jaar en sinds een jaartje een Ruin.
[ Afbeelding ]
sherif schreef:fanessaa schreef:dankje welik ben 21 jaar bijna 22 jaar, woon in Hoorn NH, ik lease mijn arabier omdat daar eigenlijk helemaal niks mee gedaan werd en niemand erop durft te rijden omdat heel veel eraf vielen. hij stond ook te koop maar nu dus niet meer. ik ben wel van plan hem later te kopen maar ik begin toch liever eerst met leasen
Hij heet Lekai, en is 11 jaar en sinds een jaartje een Ruin.
[ Afbeelding ]
is dit AR Lekai?
welkom trouwens
lilskie schreef:Bij ons in de buurt zit het Dijkgatbos, ergens bij Wieringermeer aan de A7... Redelijk dichtbij de Beemster dus. Daar schijn je gewoon voor de fun te kunnen crossen. Je kan ook langs de hindernissen gaan, ik ben wat dat betreft nog niet zo'n enorme held ook..
De acupunctuur heeft wel geholpen overigens. Princesa wordt van alles en iedereen zo hengstig als de kolere. Echt niet normaal gewoon. Er hoeft maar een nieuw paard even bij haar te staan en ze zeikt de hele boel onder. Wil niet aan regumate en knikkers in haar trut beginnen.. Dus heb ik dat geprobeerd. Heeft redelijk geholpen. Het scherpe is er vanaf tijdens haar hengstigheid. Maar ze zeikt nog steeds de hele boel vol wanneer ik haar sta te poetsen en ze even aan een paard snuffelt.. Vrouwen... Zo baas zo paard zeggen mijn stalgenoten weleens.. Wahaha