Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:43

Kimvicious

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:52

Dat is nog even kijken. Zowieso deze maand nog en misschien september ook maar denk dat ik dr dan wel weer thuis wil hebben haha.

Nou vandaag toch iets bizars meegemaakt. 6 Maanden geleden toen we Max op gingen halen hebben we na 2 uur stoeien hem plat laten spuiten door de dierenarts. Sindsdien misschien 5 keer nog getraind met hem maar nooit helemaal er in gezet. Wat doet meneer vandaag? Loopt er gewoon zelf in. Los. Zonder halster. Dit ga ik echt vd week een keer filmen. Hij stond ook echt zo trots te kijken toen hij er in stond!

Leuk topic Jes! Jullie zijn ook echt super samen. Ik kom na mn vakantie even weer buurten!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:57

Jes wat heerlijk!!!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 15:42

Oké toch even delen. Vanmorgen Max weer de vrachtwagen op laten lopen. Zelf. En maar gefilmd omdat anders niemand die Max van het begin kende dit zou geloven. Zo gaaf om dit te bereiken.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:46

OEHH ik heb al lang niet meer bij gelezen haha.
Weer allemaal goede verhalen! Onze veelzijdige poownies! <3

Gister in Ermelo gestart en we zijn voor de in hand trail gegaan. Dit omdat ik merk dat als hij begint met de trail onder het zadel, hij behoorlijk nerveus kan zijn en alles te gehaast wil doen.
Geen idee hoe zo'n in hand werkt.. dus ik heb youtube geleend hahaha. Ik had idd gelijk en heb aan Zig gemerkt dat hij veel meer relaxed was nadat hij de bak (en het parcour) al een keer had gedaan.
We zijn uiteindelijk 2e geworden van de 3. Dit doordat hij terug viel van draf naar stap in de slalom.. wat eigenlijk een gebrek is aan mijn conditie haha.
Trail 3e van de 4.. Zig deed het mega netjes, tot hij van de stap balken een compleet mikado feest maakte |o
Pleasure 3e van de 5. Het ging mega goed.. alleen hij liep iets achter de loodlijn.

We hebben het enorm gezellig gehad en zelfs oma (84) heeft nog even op Zig een rondje gestapt! Stoere oma! We hebben veel geleerd en genoeg huiswerk!
Ook heeft Marlies weer geweldige foto's gemaakt! Wat moeten we toch zonder haar bij de DAWRA _/-\o_

Nu nog met smart wachten op een mooi zadel! *\%/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 10:29

Jee ik had je topic nog niet eens gezien Jes! De meeste fotos gelukkig al wel via FB, echt prachtige platen!

Super dat Max nu wel fijn wil laden. Nour gaat, afkloppen, nu ook top. Veel olezier al gehad van mn nieuwe trailer.

Leuk verslag Nena en top dat je zo gaande weg bemerkt wat beste voorbereiding is voor n paard. Is toch bij elk paard weer anders. Tie wordt relaxed van vooraf even aan de hand stappen over het terrein. Nour hebben we bemerkt dat hij eerst stoom moet afblazen (longeren) en wat kort grondwerk om te focussen. En wat zag ik een onwijs mooie foto op FB van jou en Zig!!!! <3 Die mag je gerust hier ook plaatsen! :j
Gaaf ook dat je Oma zo betrokken én sportier is!

Hier al ff bezig met trainen en opbouwen. Nu ff kleine vakantiebreak en chillen op Mallorca maar morgen starten we de training weer op.
Ik denk dat de fallshow Nours eerste westernshow gaat worden. Best spannend. Wil ook gaan hunteren, nog nooit gedaan maar vind t wel bij Nour passen.
Heb me deze week op de valreep kunnen inschrijven voor de AVS clinic aanstaande zondag, heb er zin an! Gaan er hier nog meer?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:24

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 07:08

Mooi topic Marije! :j

Ja de clinic was echt super! Heb echt genoten, zowiezo om veel bekenden weer terug te zien maar vooral boel geleerd!
Eerste keer gehunterd en jaaaa, dat ligt ons wel hoor! Gaan we zeker starten bij de fall show.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nour was wel mega druk (oorzaak ligt oa in nieuw voer denk ik/hoop ik dus daar gaat ie nu af, ben benieuwd!), zo niet zichzelf, dat was wel jammer, maar goede oefening voor ons en met grote klasses weet je wel weer waar je staat en waar aan te werken.
Dat hebben we de volgende dag gedaan bij Juan die natuurlijk ook als judge bij de clinic was.
Heb eerst de gave gelegenheid gehad om Catalyst te rijden en hoe gaaf en leerzaam was dat! Wat n zalig dier en voelde echt zo vertrouwd. <3

Afbeelding

Daarna Nour, en ja mn handen, steeds mn handen, zitten m dus echt in de weg. Dus rij m nu op heel losse teugel, direct releases en ongelofelijk.... Mijn gup gaat rond in prachtig frame, gebalanceerd, easy èn geconcentreerd! Niks nie hoofdwokkels nie! Hiervan geen pics met mij maar wel eentje van Juan en hem:

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:42

:wow: wat doet ie het goooooeeeeeed!!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:37

KNAPPE DAAAN EN KNAPPE NOUR!

Ik hoorde van Priscil dat Nour zichzelf wel een beetje het mannetje vond afgelopen zondag haha lekker spook

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:16

Hoe is hier met iedereen?

Fall Show formulier staat online, kan hem alleen nog niet mailen omdat ik opeens driekwart van mijn DAWRA-contacten mis -:(- Moet ik nog even oplossen dus. Geen idee hoe nog.

Gisteren les gehad, ging super! Weer een fijn voorbeeldje van zelf iets niet goed doen en vervolgens ook paard dingen zien doen die niet goed gaan. Ik pas houding aan, paard doet het goed -:) Fijn hè, hoe dat soms kan gaan :))

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 14:32

Klinkt als een super fijne les! Van wie had je les?

Ik zie niks online staan Marije of kijk ik er overheen? Heb je een linkje?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:20

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 20:45

Dank je wel! +:)+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:30

wow wat super dat Nour, zo mooi in frame loopt met Juan!

gaan er mensen morgen naar Lier??

ik wat mee als groom met Johanna enzo!

en ik prachtige pic van JAZZEREE en jouw Yil, ze droogt heel netjes op! ik duim opeen prachtige combi voor 25 mei 2016 met Nour!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 07:17

Jaaa hij kán t wel! Frame is ook totaal geen probleem, maar ritme pfff das nog echt nie steady nie, moeten we hard aan werken. Zo weer les.
Helaas, had wel intentie te gaan maar heb t zo druk met mn Werk en de paardjes... 27 sep wel DAWRA.
Veel plezier in Lier! :D

Hoe gaat t eigenlijk met jouw kudde Glenn. Shameless al wat vaker onder t zadel?

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 23:50

:wave: :wave:

Hohioii!!
Nu langzaamaan mijn super drukke chaos zomer voorbij is, tijd voor weer een beetje meekletsen :)
Zo te horen gaat het hier bij iedereen aardig goed!

Jes toch Naadje gehouden, goede keuze denk ik als ik de foto's zo zie! :o
Zig een nieuw zadel zag ik net op fb voorbijkomen! :oo Heeel chique!
Marije getrouwd :wow: Ook via hier nogmaals van harte! Hoe gaat het met Daanbanaan?
En bij jou en de horsies Glenn?
Nanc heeft haar wilde hengst getemd door zijn zakkies eraf te halen ~~}> goed bezugggg! ;) En las ik nou, ga je van de week starten met hem? Tof!

Hier alles aardig gangetje, Desh zit nog beetje in de nakijk molen. Tandarts 3 weken geleden geweest (nu direct plat gespoten en ging gelukkig goed) en dat was toch flink nodig, dat samen met zijn zadel wat al poosje niet meer paste en nog die mega klappen met de tandarts in januari, komt er nu toch nog het e.a. uit, doordat nu hij zulke mega sprongen vooruit aan het maken is. Maaar heb er vertrouwen in dat ze er doorheen komen, hij blijft met de week maar groeien joh die schimp :oo (en niet van het voer hihi).

Raff gaat ook helemaal top, stuur wordt steeds soepeler en ineens zijn we al bezig met stelling, verzameling in galop en dat soort dingen.. pfeuuw kleine jongens worden toch wel heel snel groot zeg!

Vandaag maar eens een topic gemaakt van het verloop van ons dit afgelopen jaar :o

[RIJ-ITP] Het eerste jaar met mijn AV "gup" Raffi..

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 00:21

Hey hallowa,

Het meeste volg ik op facebook en lees daar e.e.a.. Dus dacht ik zal nog ff hier neuzen..want ik ben zooooo trots......en voila er wordt weer over me "gelult" of moet ik zeggen "geballust" :P

Ja wij hebben onze "wilde" hengst ontdaan van zijn frustratie probleem, wat zaten zijn hormonen hem vreselijk in de weg. Onder het zadel ging het wel, maar aan de hand bleef het een vervelende klier. Ook durfde we hem vanwege zijn kracht niet meer in de kudde te gooien. En dat is allemaal niet zo praktisch, een hoop gedoe en beetje zielug.

Dus nadat meneer 2x had gesprongen, is ie via de lies gecastereerd. Zaadjes ingevroren, want er was al interesse getoond, dus altijd handig om achter de hand te hebben. Hij is immers homozygoot zwart en ondanks zijn effen kleur, overo bont getest en tja stel je voor dat ie het in de sport leuk gaat doen....Beter safe than sorry. En wij hebben immers ook merries.... :P

Toen we hem ophaalde in Utrecht, leken we al verschil te merken, maar we konden het ons amper voorstellen...Maar al gauw bleek meneer een vrij tam lammetje te worden aan de hand en een ware knuffelbeer. Na ongeveer een week of 5 / 6 hebben we hem in de kudde gedaan. Hij heeft nog wel hengst gedrag, maar nu spelen de hormonen niet meer de duivel met zijn gedachte. En als onze merries zich nu bij hem aanbieden, staan ze raar te kijken. :D. Hij lijkt het niet meer te begrijpen :P :') _O-

En Jaaaaa Pep is j.l. zondag mee op wedstrijd geweest samen met Bas Almost June. Wat een stoere kikker is het zeg. Nergens bang van, goed om zich heen kijkend waar die nu opeens weer is. En heel zelfstandig op zijn eigen benen.
We zijn overladen met complimenten m.n. ook van mensen die ons niet kennen. Opmerkingen als, wat een mooi paard, prachtige kop en wat een lichaam en die uitdrukking...Dat was op Peppy. En toen kwam een uurtje daarna June de losrijbak in. Hihi. En dan die reacties "wat? Hebben jullie twee van die mooie paarden? (euh nee eigenlijk 3 :+ ) Waar vinden jullie die?" "Jeetje is dat een arabier? Ze zeggen dat het een quarter is! Vandaar dat prachtige hoofd!" En dan Leen die zegt.... zelfs een volbloed arabier! En als de mensen het niet tegen ons direct zeiden, zeiden ze het tegen elkaar aan de bakrand en ik tussen de grote menigte stond mee te genieten <3

Terug naar Peppy. Ik had Peppy opgegeven voor reining L3. Buiten mededingen omdat mijn nivo L2 is bij de WRAN. Ik dacht dat is wel fijn, dan weet ik wat hij doet in zijn uppy in de ring....nou gewoon braaf en nergens van schrikken. Ook had ik hem opgeven voor de Pleasure en dan wel voor het "eggie" in de L2. Alle versnellingen zitten erop dus dan ga ik liever bij de L2. Ook de uitgestrekte draf kan ie dusssss why not. Ik kan het niet meer heugen dat ik ooit Pleasure ben gestart, dit was dan ook puur voor de fun en de ervaring met totaal vreemde paarden in de bak. Voor andere onderdelen had ik me niet ingeschreven met hem. Cyann startte ook in de andere onderdelen en voor peppy moet zijn eerste keer leuk blijven. Nou en leuk vond ie het! Zijn debuut op wedstrijd, ff starten in de L2 pleasure en gewoon het blauwe lintje wegkapen voor de andere drie geroutineerde pleasure combinaties. *\o/* Whahaha men ik heb nog nooit zo uitbundig gejuicht...wat een lol met je knol!! Ben nog steeds zo apetrots op mijn grote Pup. Gewoon thuis komen met een blauw lintje...in een rubriek die ik nooit start. En nee ik had geen oorbellen in, geen lippestift, geen ingevlochten paard, geen gelakte hoefjes, geen zwarte highlight....we gingen voor de lol.

Cyann ook apetrots...."ik zei het toch, dat je best kans had om eerste te worden"
Cyann heeft de andere L2 onderdelen gereden. Eerst het pittige trail parcours...met o.a. een achtje met changement. Op lange zijde vervolgens waaier in draf, dan rechtergalop over twee verhoogde balken (tussen staanders) en dan vanuit die galop stoppen in het vierkant en eruit in stap naar eindpion. De laatste vier lagen dus op de lange zijde.... 2 vd 4 combinaties kregen een dq, ja het was behoorlijk lastig. Cyann had ook de nodige penalties, maar werd mooi 1e met score 62. Ze had +1/2 op de brug weten te scoren en dat 1/2 puntje gaf haar de voorsprong op de nr 2.
Horsemanship heb ik niet gezien ik was druk met Pep bij de trailer. Bang dat June wellicht zou plakken naar hem, maar gelukkig bleek dat niet het geval. Horsemanship was ze helemaal verbaast dat ze 2e was vd 4. In de reining was June kijkerig. Ze werd 3e vd 5 tussen de quarters en paints. Helaas een drafpas naar de kleine cirkel...tja jury op lage stoeltjes...June vond het opeens vreemd pffff. Dat kost 2 penalties en dan ben je eigenlijk aardig weg. Toch nog een 64.5 score...(de nr. 1 had 66.5).

En met deze resultaten werd ze ook nog eens allround champion. Arabian Girl Power ;) :D *\o/*

Nu al zin in de volgende wedstrijd. Dat wordt WRAN zeist. En wie weet mag Pep dan weer gezellig mee .

Moest het ff met jullie delen hoor....ook wetende dat Glenn nog altijd geen fb heeft...... :wave: :wave:

Trots op ons CounTree team. +:)+

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 09:36

Jeetje wat een resultaten voor team CounTree ! Super goed gedaan en zou gewoon pep weer meenemen hoor haha.

Nou hier ook eindelijk weer een update.
Max staat nu iets meer dan een maand op training en vriendlief heeft twee keer in de week les op hem. Alleen nog stap en draf nu tot het vertrouwen genoeg terug is. Maar wow ze doen het al zo goed! Vriendlief weet steeds beter de spanning van Max op te vangen en ze rijden nu echt al zo relaxed rond! Binnenkort gaat Wendy een keer met hem naar buiten zodat hij dit ook leert. Hoe tof is dat!

Gucci staat een beetje op een laag pitje door de verhuizing die nog steeds in volle gang is. Linker galop blijft een dingetje maar donderdag word hij helemaal gemasseerd want hij zit ook gewoon echt flink vast in zijn spieren. Verder gaat hij echt nog steeds vooruit. Steeds meer relaxed en zelfs steeds meer op 1 hand! Dit pakt hij zo goed op alsof hij nooit anders gedaan heeft.

Kleine Heaven gaat alle verwachtingen te boven. Eind van de maand komt ze naar huis en dan is ze van net zadelmak in 3 maanden tot een echte reiner gegaan. Galop vind ze heerlijk en ze word ook steeds stabieler. Stoppen vind ze super en zelfs spinnen gaat iedere dag beter, netter en vlotter. Wendy wilt ons voor het volgende jaar wedstrijdklaar hebben dus dat word leuk! Hebben zelfs vorige week voor het eerst een echte sliding stop gemaakt! Ze moet alleen nog even leren dat ze dan met haar voorbenen moet blijven bewegen haha!

En *drumroll*...
Zelfs paps heeft nu op haar gereden! Na meer dan een jaar ernaar uitleven. Beginnen als gewoon een therapie paardje, dan 15 kilo afvallen (en dan het gezonde leven zo leuk vinden dat hij niet gaat stoppen) en kei hard lessen om te leren rijden was het vorige week zo ver.
Super zenuwachtig was hij maar wat deden ze het goed! Heaven is een heerlijk paard en laat zich altijd van haar beste kant zien! Zo braaf en dat met een beginner op de rug van een paard wat eigenlijk pas een paar maanden zadelmak is! Stap draf galop stop rollback alles hebben ze gedaan! Zo ontzettend trots!

17 oktober mag ze met mij op de koeien en als ze net zo fel is als op de hond gaat dat nog heel erg leuk worden!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:52

Hallo even snel bijlezen! momenteel héél druk met het full time werken, mee als groom in het weekend, de paarden als ik thuis ben enzo! de uren komen mij te kort!

onder tussen heb ik nu 2x amateur mee gedaan met een paard van Johanna was kei zalig met WADIS, wat een kanjer en die kan gaan!

en vorig weekend mee naar Salzkotten (effe Tal, gespot, had paard vast dus snel even dag gezegd, maar heb spijtig genoeg haar knappe vitorio dochter niet kunnen zien, want moest 2 paarden klaar maken.

en daar wat combi's van de GAWA gezien, MORTISCHA gespot, wat een gave zwarte merrie, zo in de stijl van jouw knappe JUNE!! ook zo een heel compacte bouw, mooi zwart kleurtje witte kolletje en gave billen en mooi hoofdje!

Heb in Lier ook eindelijk Elke gezien samen met haar knappe merrie, ze deed de Pleasure mee! ze is echt héél gaaf onder zadel , mooie combi samen, en ze heeft mooie gangen!

dikke proficiat NANCY, wat een complimenten krijg je maar je mag op recht trots zijn op jouw kudde! ze zijn echt kei knap!! Benieuwd hoe dat gaat verder vlotten, met al die western talenten op je farm!! Binnenkort enkel nog zwarte talenten, want iedereen gaat er willen zoals die van jouw!

hoop peppy en radical ook eens in real te zien!

Shameless is echt rustig, maar ik ga opzoek naar trainer en dan terug wat lessen, want dan kan ik weer verder dat het vlot! maar niet zo simpel hier trainers te zoeken in de buurt! dus heeft hij nog even lax leventje! verder werken we hier altijd verder!

Leuk canisa het overzicht van jouw knappe bink! dat komt reuze goed! PROFICIAT MARIJE met je trouw!!

En Jes ben blij dat je jouw knappe Naadje gaat aanhouden!

Shamilah groeit goed uit! wat een kanjer is ze toch aan het worden, zo een stevige body, en die stops die ze maakt in de weide, dan droom ik telkens als dat ze onder zadel al is!!

ook die zwarte vlekken op haar schouder blijft ze houden apart , maar mooi!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:24

Afbeelding

Gucci en zijn nieuwe en eerste one ear!

Vandaag is hij uitgebreid gemasseerd omdat hij rechts nogal vast zat. Ze had hem flink te pakken maar het resultaat was dan wel verbluffend te noemen! Waar hij eerst nog wat last had met hals echt strekken liep hij nu met neusje over de grond en dan ook nog stelling! Heerlijk was dat!

Morgen weer lekker met de kleine Heaven aan de slag! Nog 2 weekjes dan komt ze alweer naar huis!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:30

Wat een mooie verhalen weer allemaal van jullie.
Heerlijk om te lezen.

Ik wil ook als dressuurruiter wat kwijt, 6 winstpunten rijker in 3 wedstrijden.
Nog 4 te gaan en dan mogen we over naar de volgende klasse hihi
Gaat lekker! Trots op me toppertje! :D

Heb trouwens ook voor de liefhebber nog een heel mooi westernzadel te koop voor een aantrekkelijke prijs. Verlaagd!
http://www.bokt.nl/markt/ad/369922/prij ... sternzadel

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 20:20

Dat medium oil staat n goed Kim! En weer lekker met de kleine aan de gang! Ging t goed? Zahra is over n maand de klos als ze bij Tie komt te staan, hihi!

Goed bezig Jes! +:)+ En gewoon blijven posten he?! Jullie blijven toch westernpeople en horsie! :D Wat Kim al zei: in dressuurpekske voor de Freestyle reining gaan! :j

Wow Glenn, je hebt t er druk mee! Leuk te horen over jou en je knappe kudde!
En we willen fotooooooos!!! Regel Reindert!!! :))
Ben ook zo benieuwd naar Shameless!

Hihi Nance pleasuremiep net als ik! :P Plezier straalt van de pics af! En zo hoort t ook!

Zondag weer m'n eerste show sinds tijden! Nour mag nog niet mee, even terug basis basis. Dier is zo leergierig dat we wat stukjes overgeslagen waren en die moeten eerst op orde. Verder is ie heppy de peppy as ever!
Dus lekker met Tie aan de gang. Vandaag de Patterns ontvangen en weet niet wie ze heeft gemaakt (Marije?) maar ze zijn super leuk en uitdagend! +:)+
Kiki m'n project gaat ook top! Afgelopen week voor t eerst onder de man gedraafd! Leuke merrie en hopelijk (Fingers crossed) dinsdag goed nieuws op de scan.

Afbeelding

En Nyhla...❤️

Afbeelding

En natuurlijk Zahra, ben echt als n blok voor d'r gevallen deze zomer. Wat n innemende dame <3

Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:28

Er kunnen niet altijd wonderen verricht worden dus vrijdag was een echte "ik ben een merrie en ik doe waar ik zin in heb dag". Kei fijn natuurlijk. Half uurtje flink pezen maar toen deed madame alle oefeningen weer netjes en zoals ik het wilde. Blij blij.

Vandaag weer met Gucci aan de slag gegaan. Wat. Een. Verschil. Wow.
Hij zit zo veel lekkerder in zijn lijf en geeft ook echt alles wat hij heeft. In zn hoofd vind hij de linkergalop moeilijk maar als ik hem dan even fop zodat hij er toch in springt is hij helemaal relaxed en gaat ook makkelijk in frame lopen. Zo gaaf!

Ja Jes ik heb het al gezegd en blijf het herhalen. Dressuurpakkie en hop in de freestyle! Echt super zoals het nu met jullie gaat !

Wat een knapperds heb je toch tot je beschikking Yil... ben benieuwd hoe Zahra het op gaat pakken! Spannend!
En met Nour is rustig aan doen en aan de basis werken ook wel eens belangrijk. Ken inderdaad het overslaan van stappen omdat ze het toch wel voor elkaar krijgen. Niet helemaal de juiste weg schijnbaar :P

Gucci moet voor nu ook vooral lekker recht worden. Gaat hem steeds beter af dus dat komt wel. En vooral nog veel spelen tussendoor dat vinden we toch echt het leukste :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 15:39

Nancy wat gaan jullie goed weer! Top!

Eigenlijk alleen maar mooie verhalen hier! :):) Fijne Bieren hebben we toch!

Ja voor alle complimenten OF klachten wat betreft patterns staat mijn mailbox open :D En wees gerust: ik heb mezelf er ook altijd weer mee :') Zondag wel in m'n eentje in de pleasure en hms, maar ach, dat is ook wel 's een goeie oefening. Wordt nog best een opgave denk ik, helemaal in ons eentje de bak door :))