Jee ik had je topic nog niet eens gezien Jes! De meeste fotos gelukkig al wel via FB, echt prachtige platen!
Super dat Max nu wel fijn wil laden. Nour gaat, afkloppen, nu ook top. Veel olezier al gehad van mn nieuwe trailer.
Leuk verslag Nena en top dat je zo gaande weg bemerkt wat beste voorbereiding is voor n paard. Is toch bij elk paard weer anders. Tie wordt relaxed van vooraf even aan de hand stappen over het terrein. Nour hebben we bemerkt dat hij eerst stoom moet afblazen (longeren) en wat kort grondwerk om te focussen. En wat zag ik een onwijs mooie foto op FB van jou en Zig!!!!
Die mag je gerust hier ook plaatsen!
Gaaf ook dat je Oma zo betrokken én sportier is!
Hier al ff bezig met trainen en opbouwen. Nu ff kleine vakantiebreak en chillen op Mallorca maar morgen starten we de training weer op.
Ik denk dat de fallshow Nours eerste westernshow gaat worden. Best spannend. Wil ook gaan hunteren, nog nooit gedaan maar vind t wel bij Nour passen.
Heb me deze week op de valreep kunnen inschrijven voor de AVS clinic aanstaande zondag, heb er zin an! Gaan er hier nog meer?