zodra ik genoeg centjes heb komt ie er, zat er al zo'n tijd op te azen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zodra ik genoeg centjes heb komt ie er, zat er al zo'n tijd op te azen
Tammy_ schreef:Dilan, wat vervelend dat hij ineens zo stuiterig is! of deed hij dat al vaker?
Ik heb binnenkort een crosstraining en dan leen ik een BP, maar als het crossen nou bevalt dan koop ik er zelf een. Ik hou er niet zo van met gewoon rijden omdat ze me beperken in mijn bewegingsvrijheid, maar bij cross is het echt nodig
dus er zullen op dit moment ook een stuk betere pasvormen zijn, maar die paar die ik geprobeerd had, denk dat die een val juist erger zouden maken ipv minder
sindsdien wat huiverig geweest voor die dingen, maar als ik officieel tussen de paarden ga springen komt er wel een denk ik

)
En vos is gewoon onweerstaanbaar
kyrkelover schreef:Dilan1993 schreef:Nicky, haha, ik wilde ook altijd een zwarte, maar het werd een witte
BP level 1 mag ik geloof ik niet eens mee rijden, tenminste, volgens de omschrijving van de Beta keurmerken
/nee mag jij ook niet maar ik wel.
Anders issie te zwaar.
ik wou altijd een bonte, omdat niemand op stal een bonte had 
maar zijn karakter won het gewoon, hij was ZO lief
Geweldig mooi, lief dier, maar echt net boven ons budget.
Maar heb er nog geen minuut spijt van gehad hoor!
Dilan1993 schreef:Nicky, haha, ik wilde ook altijd een zwarte, maar het werd een witte
BP level 1 mag ik geloof ik niet eens mee rijden, tenminste, volgens de omschrijving van de Beta keurmerken
(Zie ze liever bij een ander, dit zei ik letterlijk)
Juist
En ik ben Verliefd

en behalve met iemand op zn rug stappen en draven door de bak eigenlijk niks kon... balkjes vond hij eng, galopperen kon hij alleen overkruist en op race-stand, zodra er iets in zijn ooghoeken bewoog was ie weg, en hij moest eerst een uur los voordat ik er op kon
Barcelano schreef:Een goed paard heeft geen kleur.........
Moet zeggen dat ik niet verliefd werd op de kleur maar in die ogen lag een bepaalde blik in die ik niet kon weesrstaan.
Heel zweverig ik keek naar hun ik(ziel)
heel herkenbaar wat je hier zegt over die bepaalde blik in de ogen.