Voor iedereen de beste wensen! Jullie gaan hard hier! Net geisha gaat het goed. Ze staat nu ook s'nachts in de gewenningsbox en volgens mij kan ze niet wachten tot ze de kudde in mag. Gaat heel goed! Met met en haar gaat het op en af. De ene dag is ze lief en de andere dag een heks! Het blijft moeilijk om te reageren als ze doet zoals op het filmpje. Op deze stal denken ze dat het nog een deel frustratie is. Gister freestyle lesje gehad en ging goed! Apart Hoe dat werkt en dat het ook echt werkt. Ze stond daarna lekker te kouwen.. dat gaat allemaal goed alleen het poetsen nog niet. Ze hapt en hapt en hoe feller ik reageer hoe harder en sneller ze hapt maar ik weet niet hoe ik daar nou het bestee op kan reageren.Ik geef vaak een brul en steek me vinger omhoog en blijf staan. Dan stopt ze en gaat ze daarna vrolijk verder. Poetsen doe ik gewoon. Probeer het te negeren als ze gek doet en als ze braaf is (afgeleid dus) beloon ik haar. Het is vreemd omdat ze met poetsen naar achter loopt met haar kont tegen een stang aan gaat staan duwen? En dan slaat ze naar de muur.. het komt allemaal goed roepen ze hier haha
@ellen super een profiel foto @katja woon samen dus geen fotos aan de muur? hier hangt het hele huis vol met foto's van Asal maar wel mooie canvas foto's hoor @nicky netjes zo, ik heb de helft op stal en zoals dekens en me stapel dekjes thuis op zolder, me cap en laarzen liggen trouwens ook in huis heb muizen op stal dus alles zit daar ook in bakken en tonnen @kelly zo te horen zijn jullie daar wel op het juiste adres ook gezien jullie probleempje samen
IlonavL
Geplaatst: 04-01-14 17:25
Gave foto's van Djuun komen er voorbij! Ik vind de zwart-witte ook het mooist Letiets! Deze vind ik heel mooi van jou Siel:
Ach, ze zijn eigenlijk allemaal mooi Moeilijke keuze!
Mooi opgeruimde kast Nicky! Het opstellen gaat al goed!
Ellen heeft een avatar, nu kunnen we je berichten goed herkennen
Haha, ik had gisteren even snel bijgelezen en zag toen jouw berichtje Letiets dat het zo tekeer ging bij jullie. Oeps... even op de buienradar gekeken, gauw alles mesten en ze stonden net op tijd binnen dussss... waar bokt al niet goed voor is Ben niet zo zeikerig op zich met regen hoor, maar ze gaan meestal rond die tijd naar binnen en als het dan ook nog gaat onweren haal ik ze lekker binnen
Ik vind dat als je samen woont je je inrichting ook samen doet, dus deels dingen van de een, van de ander en van ons samen. Dan ga ik niet een heleboel foto's van mijn paard ophangen als het ook mijn vriend zijn woonkamer is
weet je dat ik het zelf niet eens zou willen, setel overal aan de muur ik ben gek op haar maar deel het liever ter plaatse met medeliefhebbers haar foto's delen, zoals hier op bokt.
Hengst staat nog niet vast helaas. Als we (uiteindelijk:D) een keuze hebben gemaakt willen we een beetje vroeg in het voorjaar beginnen, maart/april ongeveer .
Mooie foto van Yusraa, Joyce. Die wapperende manen zijn altijd zo leuk om te zien. Lekker de wind door de manen. Knappe Yus. Dat wordt straks een heel mooi paardenkind.
Die foto's van Asal zijn ook heel mooi, het is helemaal fijn dat ze in huis hangen. Hier staat er ergens nog eentje van paard nummer een, maar Vosseman moet ook nog ergens komen in huis.
Leuk dat het goed gaat met Geisha, Kelly. Soms heeft een jong paard de tijd nodig. Ook fijn dat je steun van de stalgenoten krijgt. Dat helpt ook al veel.
Dat onweer viel best tegen gisteren, het ging nog best te keer buiten. Maar dus ook in het westen van het land. Waar bokt al goed voor is. Die foto van Djuun is ook heel mooi, Ilona.
Nicky, netjes hoor. Zo is alles goed te overzien en grijp je er niet zo snel naast. Dat opstellen gaat al vlot. Ik kijk al uit naar de keuring dit jaar. Misschien ga ik meedoen, misschien kom ik gewoon kijken en genieten van de paarden. Het was zo leuk om in Raalte al die mooie paarden voorbij te zien komen.