Ik heb 1 showhalster voor Prins, past prima, maar gebruik 'm nauwelijks

Zag vandaag nog hele mooie hangen, maar waren 99 euro, vind ik toch ietsje te duur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar ik heb een regel, ik mag niet meer dan 12 dekjes, koop ik een nieuwe dan moet er eentje die ik niet gebruik naar de manegepony's
inmiddels loopt een kwart met een oud dekje van mij geloof ik
Zag vandaag ook een heel leuk rood QHP dek voor €25, maar heb me ingehouden (mede omdat ik bang ben dat die schuift onder mn zadel).

als ik m'n dressuurzadel verkocht heb, mag ik gaan kijken voor een nieuwe QHP
Kom bijna tijdens elke vakantie thuis met een nieuwe tas
Afgelopen keer familie-bezoek in Italië, kreeg ik een tas van mn tante
Haha. Jammer genoeg is daar de rits van kapot
En dat moet geen goedkope tas zijn geweest (Benneton), dus moet echt even de rits laten maken. Maargoed, daardoor dus weer een nieuwe tas gekregen voor kerst (mn moeder is wel eerst ff komen tjekken of hij aan al mijn eisen voldeed, 3 weken voor kerst... dus had hem al gezien en moest er 3 weken op wachten
).
Alhoewel we genoeg spullen hebben verzameld in de loop der jaren. Mn zus heeft nog een kast in dr schuurtje staan vol met spullen
Maar dan denk ik toch ook weer van 'heb al genoeg dekjes, nog meer is niet nodig'
ie onderschrift
Barcelano schreef:Zou he echt helpen al die extra suplementen?
Baat het niet dan schaad het niet...Maar opeens bied iedere ruitersport zaak dat aan.........Kassa

Heel mooi kleurtje
Jammer hoor
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Zou he echt helpen al die extra suplementen?
Baat het niet dan schaad het niet...Maar opeens bied iedere ruitersport zaak dat aan.........Kassa
Ow, ben niet de enige die dat dacht dus
Als Montoyo kleur van zn vader op gaat, oehlalaHeel mooi kleurtje
![]()
Denk trouwens niet dat Djuun de kleur op gaat van BalasjowJammer hoor

Ik begon bij mn scooter; ''ik wil géén rode''. Dus werd het een rode scooter. Eerste auto: ''ik wil géén rode''. Dus werd het een rode auto (die later roze werd met dank aan de zon). Tweede auto; ''nu dan echt géén rode''. Dus een metallic rode die nogal eens voor paars wordt uitgescholden 
missfcdb schreef:Nou ik denk idd dat ze er wel op inspelen.
Op de vitamine spuiten enzo.
Wat ik me afvraag zou het nu nog helpen om massaal die dingen te bestellen.
Want de meeste schade is er al. Ik denk dat we beter met zijn alle onze paarde in de gaten kunnen houden.
En gewoon uit moeten kijken waar we heen gaan. En als we bij vrienden langs gaan die paarden hebben gewoon goed onze spullen wassen en ontsmetten.
Barcelano schreef:missfcdb schreef:Nou ik denk idd dat ze er wel op inspelen.
Op de vitamine spuiten enzo.
Wat ik me afvraag zou het nu nog helpen om massaal die dingen te bestellen.
Want de meeste schade is er al. Ik denk dat we beter met zijn alle onze paarde in de gaten kunnen houden.
En gewoon uit moeten kijken waar we heen gaan. En als we bij vrienden langs gaan die paarden hebben gewoon goed onze spullen wassen en ontsmetten.
Eens![]()
Ik gaat vanaf morgen toch even tempraturen........just in case![]()
Als je in het topic van rhino kijkt vinden sommigen het allemaal overdreven.
Maar jongens je wordt er niet blij van.....
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Ow nog even en er komen kamervragen hierover![]()
Als ze al op de mensenzorg willen bezuinigen, betwijfel ik of ze hier geld voor over hebben
Tamara, heb berichtje terug van mn zus, halster komt van Piaffe