Met m'n oude merrie gereden in de bossen van Bergen op Zoom en op de Veluwe, ook zo mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

set_elkol schreef:Ik krijg ook echte rijkriebelsalleen niet voor rondjes in de bak maar een heerlijke buitenrit, liefst een hele lange, met mijn geliefde Set
set_elkol schreef:das zo'n zweedse vallahubbaboehandlwmabap hund!

Woensdag opgehaald. Zag er allemaal fantastisch uit en het synchroniseren was heel goed gelukt. En de dierenarts snapte wel dat ik haar gemist had want het was ook wel een heeeeel lieve merrie 
Mn vader was mee en die is nog steeds onder de indruk van hoe makkelijk ze was met laden etc
Heeft een hoop gezien met alle verhuizingen qua laden dus dit was ook voor hem een verademing geloof ik 
Ben zo benieuwd naar het uiteindelijke kleurtje, ben gek op die aparte kleuren!
Mijn malle Havanna heeft gelukkig het jachtinstinct niet maar het eigenwijze heeft ze nog wel mee gekregen
Maar het blijft zo'n heerlijke hond om in huis te hebben...zo lief en zachtaardig en rustig. Onze York is ook best geinig hoor en kan hartstikke lief en schandalig schattig zijn. Maar pfft daar zit een duracell in, komt nooit rust in. Maar ik wil nooit meer anders dan een windhond.
Dus ik geloof niet dat ie had verwacht dat ze er op dr dooie akkertje in zou wandelen inderdaad

En ach, rijden heeft niet mijn grootste prioriteit.
Ben blij dat het geen schimmel is, wat een viespeuk!
ik trek me daar niks van aan haha
en tis zón sweetie