en aangezien ik geen shows loop met mn ruintje, is het ook niet echt een investering dus ik ga er echt geen €100 aan uitgeven
Jouw leren halster vind ik trouwens ook zo mooi, waar heb je die vandaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en aangezien ik geen shows loop met mn ruintje, is het ook niet echt een investering dus ik ga er echt geen €100 aan uitgeven
Tammy_ schreef:Jouw leren halster vind ik trouwens ook zo mooi, waar heb je die vandaan?
Zal het eens aan dr vragen 
Ik ben nu denk in totaal aan materiaal tussen de €20 en €30 kwijt. Maar als je er dus zolang aan bezig bent, snap ik wel dat er snel grote bedragen voor worden gevraagd 
), dan wil ik er best een voor Noah maken hoor
En vraag er geen €100,- voor 

30 km is idd wel een stukje dichterbij en denk ook zeker dat er dan bij ons ook maatregelen waren getroffen.
maargoed, wij hebben 100+ paarden op stal, en genoeg ruimte qua bakken om gewoon te trainen. Als je nou geen bak hebt okee, maar hier is het regime heel streng, en terecht.

) dus wil wel iets wat dat eer aan doet... Hmm. Ach, tijd zat nog

(Tips en info omtrend Rhino Virus)

Dan maar zelf knutselen

) :
Sieltjuh schreef:Dankje voor de extra info
Enne, ik zie ook vaak hele mooie, maar écht nodig heb ik ze niet, dus om er dan veel geld voor uit te gevenDan maar zelf knutselen
mooi zijn ze wel
Verslavend zijn ze ook
hebben wil ik ze ook

Koop eigenlijk nooit zoveel voor mn paard
Halsters en/of dekjes kocht ik meestal voor mn zus dr verjaardag of kerst ofzo
En dekjes sowieso alleen maar Eskadron

Daar staat bijna alles mooi op vind ik
Erg hè?
Net of de kleur wat over de auto zegt