Sirel

Golden Rose

FHJ Remezida
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelderland.
Djuun dr zadel laten nakijken door zadelmaker/passer. Toen lag hij prima. Ondertussen wat meer spieren opgebouwd en nu lijkt hij minder te liggen. Gelukkig is het een Ainsley met verstelbare boom, dus kan hij daar wel op aangepast worden (niet zonder reden dus genomen
). We willen nog een keer de zadelmaker laten komen, ze vertelde vorige keer dat de voorste singelstoot door de kniewrong kan worden gelegd. Dat zou kunnen helpen om het zadel meer op zn plek te laten liggen. 
Bespreken we nog wel ff

Willen kijken of ik Antha over een tijdje kan starten en met een beetje geluk kan ik de punten voor Umoyax bij elkaar rijden
Heb geen directe wedstrijdambities met hem maar mocht ik die ooit krijgen is het toch fijn als ik gewoon overal kan starten.
lekker even gereden, en mn kast opgeruimd
was hard nodig!! Tammy_ schreef:Hee een bekende! Jij reed vroeger op de zilfia's hoeve toch?
Fijn dat Monty zo braaf is! Nootje loopt helemaal goed gelukkiglekker even gereden, en mn kast opgeruimd
was hard nodig!!
Barcelano schreef:KHNS En nog een instantie die adviseert door heel nl;)
vooral door op de wagen gaan kan dat een mate van stress opleveren waardoor ziektes zoals droes etc makkelijker toeslaan.
Maar sinds gisteren ook een geval in Zuid-Holland en dat is toch echt een stukje dichterbij dan Gelderland. 

Heb er al ruim 6,5 uur op zitten. Denk nog een goed uur erbij voor de afwerking, maar heb er vandaag ruim 2 uur aan gezeten en was het weer ff zat