[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:59

Haha Kel, zoiets zou Djuun ook kunnen doen :') Die wilt ook graag in plastic tasjes van mensen kijken enzo :')
Wat een verschil zeg in 4 weken! Echt idd bizar hoe snel dat gaat!

Emigreren? Aan mij niet besteed hoor :)) Heb het erg naar mn zin hier, ga graaaaag op vakantie, maar kom ook graag weer thuis :D

Yildiz, wat een geweldig knap meisje is het toch <3 Echt een heeeerlijk ding <3

Kat, woehoeee Ilya :D :D *\o/*

Shan, jullie zijn zo'n mooie combi! Ziet er echt supernetjes uit :j

Lisa, jeetje schrikken! Gelukkig nu weer in orde!

Vanavond kwam het showpaard bij Djuun naar boven. Was aan het (los) longeren in de roundpen, toen er een paard over het fietspad voorbij kwam. Mevrouw ging haar eigen speciale showtje even geven :):) En oooow, wat is ze dan knap en wat gaat ze dan gigantisch draven <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:39

Haha hilarisch Kelly!

Lekker is dat he Siel als ze zich ineens zo laten zien :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:44

Zaraar heeft wel degelijk een lange zwarte hoor >;) Lange staart ook maar die is niet helemaal zwart ;)

Shanna wat is je meid toch knap!!

Kat: das wel gaaf als hij meerdere gangen heeft, al moet ik zeggen dat ik zowel Arie als Tara als kleintjes heb zien tölten dat ik ook even achter m'n oren moest krabben wat er nou gebeurde. Toen ze ouder werden heb ik het niet meer gezien.

Yildiz: je pony is knap :) Ben heel benieuwd hoe ze opdroogt :)

Siel: altijd tof als ze showen, alleen ook altijd jammer dat er geen camera in de buurt is dan he?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:20

Leuke foto's van je buitenritje, Miranda!

Gaaf, dat filmpje van het parcours, Nicky!

Balen dat je mannen beide CA hebben, Tieneke :(:)

Vind ik ook zo jammer om soms op show of wedstrijd te zien, dat geruk en gepluk...

Shief ziet er goed uit! Rijfoto's zien er ook top uit!

Ziet eruit als een lekker ritje, Tam, ben jaloers!

Wat heb je toch een lekker ventje, Kat <3

Wat een bitchie merries allemaal haha, heeeeel herkenbaar, die van mij kunnen ook allebei zo lelijk kijken. Bij Dos blijft het meestal bij lelijk kijken, Ely gaat er vaak ook bij gillen en uitslaan, zowel voor- als achterkant :Y)

Knappe Djuun!

Hier schieten ze al aardig in de wintervacht, vooral Ely!

Je zwarte ventje ziet er goed uit, Lisa! Wat schrikken van de slokdarmverstopping!

Leuk om die vergelijking te zien, Nicky!

Ik denk dat je toch een licht dominante tante hebt, Kelly, die duidelijk weet wat ze wil!

Fijn dat je knappe kereltje er is, Brenda!

Knappe Tina Turner!

Je ziet duidelijk verschil, Kelly! Haha prachtige actie met die appel!

Zo, ik ben ook weer bij de levenden. Zondag Dos naar de nieuwe stal verhuisd. Anderhalf uur bezig geweest met laden, maar toen stond ze. Ze was wel enorm onrustig, dus ik ben bij haar gebleven onderweg. Man, wat werd ik daar wagenziek van %)
Uitgeladen op de nieuwe plek en weer terug naar de oude plek om Ely en Euforio op te halen. Ely laadde verschrikkelijk makkelijk, maar Euforio had bedacht dat ie niet wilde. En dan is het net z'n moeder zo koppig... Beetje jammer dat de man die ze ging vervoeren meer van de harde methode was. Uiteindelijk werd het zo'n drama dat ik hem heb gestopt en ze lekker terug in de wei heb gezet. De volgende dag is de man van de opfok komen helpen en stond ie binnen 10 minuten. Naar de opfok gereden, Eufje eruit en door met Ely naar de nieuwe stal. Ik kreeg meteen al foto's van de opfok hoe hij erbij stond, superlief! Dos moest even wennen dat ze haar nieuwe stalletjes en paddock moest delen met Ely, maar dat gaat nu ook weer goed gelukkig.

Kijk het kleine gupje <3
Afbeelding

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:13

Ach kijk die kleine grote man, helemaal zonder mama! <3
Ik had niet meegekregen dat je met je merries ook zou verhuizen. Mag ik vragen wat de reden is? :)

Lisa, nah had wel mn telefoon bij, maar schemering en dan kan ik het toch niet fatsoenlijk vastleggen :+

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:23

Sieltjuh schreef:
Ach kijk die kleine grote man, helemaal zonder mama! <3
Ik had niet meegekregen dat je met je merries ook zou verhuizen. Mag ik vragen wat de reden is? :)

Lisa, nah had wel mn telefoon bij, maar schemering en dan kan ik het toch niet fatsoenlijk vastleggen :+

Natuurlijk mag je dat vragen!
Mijn paarden hebben nu 2 stalletjes met daaraan vast een gedraineerde paddock met onbeperkt ruwvoer (ipv 's nachts op stal en overdag in een niet gedraineerde paddock zonder voer) en ik heb nu een roundpenn wat wel prettig is aangezien ik niet zo'n fanatieke ruiter ben :) Ook kan ik vanuit m'n nieuwe stal zo de polder in waar geen auto's mogen komen. Helaas is de stal wel iets duurder, drukker en verder weg, dus ik moet nog even kijken hoe het echt gaat bevallen, maar denk dat mijn paarden er wel op vooruit zijn gegaan.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:52

Fijn dat iedereen op zijn plek is Annika! En de kleine man moet op eigen benen staan!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:54

Ziet er super uit Shanna!!
Pief loopt als een tiet! :D

Ilya kan telgangen! *\o/*
Blue is ook een leukerdje. :j

Wow Yildiz, kijk haar eens huppelen! :))

Annika, goed van je dat je bent gestopt met inladen, voordat je straks met een groot probleem zit.
Fijn dat ze allemaal tevreden op hun nieuwe stek staan!

Joyce, ik zou ook wel weer naar Amerika willen!!

Djuun aan de show, ze wordt steeds wilder! :P

Kelly, ik vind vooral bij de billen een groot verschil, dat is ook wat je wil! :))
Je kan beter foto's maken van de niet manen kant, kun je de hals beter zien.
En wat schattig dat ze een kus gaf voor een appel, beter dan zo afpikken. :P
Mijn hondje vroeger ging altijd bedelen bij vissers om een broodje.. :=

Zooo, ben bezig met een sprookjesjurk voor Nikita, dan weten jullie vast wel waar voor! :):)
Gaat nog wel even duren hoor!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:12

Ziet er goed uit Shan! :D
Annika, fijn dat het laden uiteindelijk goed is gegaan :) knappe Euf zonder mama!
stoere Tina Turner met dr prachtige kapsel :+:

Als Noah bij de osteopaat is geweest wil ik ook snel weer eens foto's of een filmpje laten zien van het rijden, hij loopt nu sommige stukjes ZO fijn, maar als hij recht moet lopen of van de linkerhand nar de rechterhand van hand veranderd dan komt er een klein 'hikje' in zijn draf, en gaat ie net een tikkie scheef lopen om rechtsachter zo min mogelijk te laten werken :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:18

Ja, we willen Noah ook wel weer eens zien! :j
Heeft ie niet toevallig de hik dan? :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:40

lijkt het wel op :') Daarom mag meneer naar de osteopaat, even het kinkje uit de kabels trekken :))

Kelly zo'n actie is ook echt iets voor Noah, die slijmt ook bij mensen die wat te eten hebben alsof ie noooooit te eten krijgt... Ik vind het verschil echt al heel groot voor maar 4 weken! vooral die billen :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:09

Waarom is de reclame balk 'begraven of cremeren, heeft u al een keuze gemaakt?'... >;) We zeggen wel dat ze af en toe lastig en naar zijn...maar dit is nou wel heel erg overdreven...

Voor de afwisseling van paarden eindelijk eens een normaal momentje van mijn kerels <3
Afbeelding
Ze zagen een konijntje en dan zijn ze toch wel op het allermooist

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:16

Leuke honden Lisa!
Jammer dat je de foto niet aan de voorkant kon nemen.. :D

Willen jullie mij ook op film zien?
Nikita heeft net een filmpje gemaakt..ik zit er wel heel slordig op... :')
Fuego wordt een beetje heet als ik schoudervoor ga doen, begint ie gelijk te hijgen terwijl ie nauwelijks doet wat er wordt gevraagd, dan wordt ie een beetje onbestuurbaar... :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:53

Lisa meer veulens tonen inderdaad tolt maar zodra ze beginnen te draven is dat over bij niet gangenpaarden!

Annika gelukkig staat alles nu op zn plek, heerlijk!

Leuke honden Lisa

Miran ja!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:57

Haha ik vind het zelf vreselijk.. :')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:01

Haha showy djuun. Altijd leuk als ze dat doen. Mijn coole poown moet ik wel echt opjutten om haar dat te laten doen. Wij grappen hier altijd want dan zegt me instructice van: "ja moet je wel ff uitkijken want ze worden er vaak heet van. Heet van? Geisha? Hahah ohja zegt ze dan. Misschien wat haver er in gooien :')

Annika waar sta je nu? Klinkt als een fijne plek in ieder geval!

Tam haha ja mooi is dat. Fooddddd.
Ben benieuwd naar filmpjes!

Miranda, ronde billuhh willen we :D
Ja kusje was lief maar daarna was het ook zo van APPEL? KUSAPPEL. Zoiets :')
Toevallig dat je het zegt want vanmiddag dacht ik nog jezus, ook dom, aan de kant van de manen zie je de hals niet :')
Wat een leuk filmpje! Vind je houding helemaal niet slecht hoor! Ziet er toch goed uit? Hij loopt snel wat diep maar vind het leuk! Hoe groot zijn jullie beiden ook alweer? Je oogt klein hihi

Lisa wat een leuke honden!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:13

Gelukkig ben ik ook klein (1.63) want Fuego is maar 1.43! :=
Hij loopt heel graag (te)rond, ik rij hem wel zoveel mogelijk lang maar te lang gaat niet, dan loopt hij niet fijn en wordt hij heel onrustig, ik heb het heel lang geprobeerd maar ben tot de conclusie gekomen dat het niet werkt, wel als hij hij laag gaat, dan doet hij het prima.
Als hij wat meer gaat oprichten (wat hij soms doet) komt hij vanzelf meer met het neusje eruit. :j
Mezelf vind ik te beweeglijk met mijn handen en benen. ~~}>

Misschien gaat Geisha straks wel meer showen, moet ze die modus nog even vinden. :j

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:43

Haha ja wie weet. Ze heeft vaak zat laten zien dat ze het kan en tijdens speelkwartiertjes hier doet ze het in de groep en helaas zijn die speelkwartiertjes meestal savonds.. dan ben ik er niet haha!

Aha wat oogt ie groooot! Net een hengst :D
Nou dat vind ik ook meevallen hoor. Ik ben beweeglijker. Je zit ook netjes recht!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:23

Vind t er echt helemaal niet verkeerd uit zien hoor Miran! Je rijdt heel vriendelijk en fijn imo! Fu lekker enthousiast! :D
Hij oogt barok wat ik wel heul stoer vind hoor <3 Maar is ie niet wat vet? (Of beledig ik m nou? :P )

Leuke honden Lisa, helemaal als ze zo gaan staan. Wat is t voor ras? Zon Australisch ras of zit ik er helemaal naast?

Annika wat fijn dat je je kudde op hun plek hebt! Toch wel spannend en gelukkig ook weer achter de rug. Zijn ze al beetje geacclimatiseerd?

Showende Djuun! Das toch eigenlijk wel n beetje waar ik zo van ze hou: die Prive showtjes in de wei, snorkend met de staart op de rug, love it!! *\o/*

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:29

Jullie zijn zo'n leuk team Shanna. Je rijdt haar ook zo ontzettend netjes :j

Haha wat een verhaal Kelly! Jammer dat ze even stil staat in dr vooruitgang maar hé, het is al een heel verschil!

Eufie op kamers :)) Kleine baby's worden grote baby's.

Fijn Tam, Noah weer lekker los. Ook altijd wel fijn als je dat merkt met trainen :)

Ik vind het ook best netjes gaan hoor Miran! Je rijdt hem erg vriendelijk :)

Die toltfoto ziet er echt bizar uit Katja :P

Wauw, ik heb zo fijn gelest vandaag. Neus over de grond, rug los, niets in m'n handen en bij 'stomme dingen' slechts één knarsje! Volgens mij gaat ie de 'stomme bak' ook steeds leuker vinden :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:32

Yildiz: een kilometer of 100.000 ernaast ;) Ze komen uit Malaga en zijn Podenco's. Vind ze altijd super stoer als ze zo staan, breed kop omhoog oren strak <3 Was wel even blij met de lijntjes gezien ik toch wel soort van moest opschieten hihi.

Miranda: Zaraar doet dat ook zo erg het opkrullen waardoor hij z'n schouders en hals super heeft vast gezet. Inmiddels zijn we met de dubbellonge al een heel eind dat hij wil stofzuigen waardoor hij van voren enorm gaat lopen en veel minder zeer heeft. Fu ziet er wel super uit zeg...al zou ik hem eerder een lusitano noemen. No offence! Hij is zo rond en breed en kort :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:34

Tof te horen Nicky! Hij ervaart dus steeds meer ontspanning! Top!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:36

Had je bericht gemist Nicky: als ze de trainingen beter begrijpen en het lichaam werkt meer mee wordt bakwerk ook makkelijker voor ze. Komt vast goed :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:40

Leuk filmpje Miran! :D

Nicky klinkt goeeeed!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:41

Oooooh, dat scheelt bijna niets hahaha! :P Ik dacht dat t kelbies waren maar niet dus.