Ik heb toen ook in dat topic gereageerd, niet dat iemand dat blijkbaar kon schelen Maar goed, hier ook goede ervaring met aloe, maar dan bij wondzorg [BEH] Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk! Ergens een beetje naar onderen zie je mijn berichtje incl foto's
Oh ja, daar krijg je inderdaad enorm veel reacties op..not... Ik denk ook wel dat er dan een mod was gekomen, gezien je eigenlijk dan offtopic ging bij het rotstraal verhaal..
Letizia
Geplaatst: 03-01-14 16:34
Zou het? Is toch gewoon ervaring delen? Ach maakt nu toch ook niet meer uit
Wij hebben nu ook een flesje aloe in de kast staan, je kan het maar hebben
Mijn familie woont op de Canarische Eilanden. Dus ik zit met enige regelmaat daar of zij hier. En een van de grootste exportproducten daar is Aloe Vera. In allerlei vormen en maten. Gebruik het zelf ook bij wondjes en droge plekjes bij mezelf. Werkt als een tierelier. Tot dusver mijn sales praatje .
Hier is het een soort van winterherfst Letiets. Wat een somber piep weer.. Blegh. Gelukkig mag ik zo de kroeg in voor onze nieuwjaarsborrel
Wij zijn in Aruba in een aloë plantage geweest, maar deze aloë werd alleen cosmetisch en voor crèmetjes gebruikt, daar handcréme gekocht en een lipbalsem, echt heerlijk spul
Even jullie mening meiden! Ik heb een voucher liggen voor een foto op plexiglas van 60x40cm Welke foto zouden jullie doen als jullie mij waren Ik twijfel nog waar hij komt te hangen, maar dat zal of in de woonkamer zijn of in de hal, maar beide zijn met grijs tinten + wit
Mooi zo, jullie delen mijn mening Wilde ff bevestiging
Set_Elkol
Geplaatst: 03-01-14 19:45
ik vind kleur juist heel mooi voor aan de muur vind de digitale zwart-wit kleuren nooit echt zo mooi als de echte old skool zwart wit. Ik ben degene met een andere mening!
Maar de verhouding tussen jou en djuun is op de eerste vele malen mooier!
Ik zeg ook de eerste, Letiets Ik weet ook nog niet welke foto ik wil hebben op plexiglas Maar ik weet het gewoon helemaal nog niet
Knappe Jas zeg
En knappe Nas
En klinkt goed Eline!
Fles Aloë Vera staat idd in de kast. Was ook niet duur en behoorlijke fles en lang houdbaar ook Moeder van meisje wat op paard bij ons rijdt maakt die producten zelf
Ik zou ook voor de eerste gaan! Veel mooier nog dan die ander!
Thanks voor de felicitaties, guys Ik hoop eigenlijk dat Mish over ongeveer een maand verhuisd kan maar het is nog even puzzelen of dat gaat lukken. Nog geen definitieve datum dus
Letizia
Geplaatst: 03-01-14 19:54
Ik heb de eerste jammer genoeg niet in kleur Maar hij is besteld, dus kan niet meer terug gedraaid worden
Ik wil wel vaker iets op plexiglas bestellen, iBOOD heeft geregeld deze aanbieding (€24,95) dus gewoon even in de gaten houden, ik wil deze ook heel graag op plexiglas: Of deze Maar ik wil ook geen penny kamer van m'n huis maken