Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
"whatever!" vriendje maar bij Djuun in de bak gedaan.

Werkelijk waar, je kon me opvegen 
Barcelano schreef:Las trouwen dat Djuun dr papa is ingeslapen
Eeuwig zonde van zo mooi paard.
Wens de eigenaren veel sterkte met het verlies van hun topper!
Maar hij heeft veel mooie nakomelingen achter gelaten en zeker zijn stempel gedrukt op de Nederlandse fokkerij
Dat wilde we nog doen, maar is er niet meer van gekomen
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Las trouwen dat Djuun dr papa is ingeslapen
Eeuwig zonde van zo mooi paard.
Wens de eigenaren veel sterkte met het verlies van hun topper!
Ow serieus? Dat had ik nog niet meegekregen. Idd zonde zegMaar hij heeft veel mooie nakomelingen achter gelaten en zeker zijn stempel gedrukt op de Nederlandse fokkerij

Heel de week nergens last van, maar opeens vannacht gaat het spoken 
Hebben nog héééél veel dingen waar we goed aan moeten werken, maar voor een eerste keer mag ik bij lange na niet klagen. Denk dat zelfvertrouwen bij ons als combi het allerbelangrijkste zijn op dit moment. Mn zus heeft nog wat foto's geschoten.

Oei wat confronterend
Ook is mijn handen een punt. Weet van mezelf dat ik geneigd ben, zeker rechtsom, om mn binnenhand vast te pakken... Wordt aan gewerkt!!
Eigenlijk is het geen smoel hè, kleine pony, groot mensch
Vanaf vooraf zijn we niet de mooiste combi, maar vanaf de zijkant vind ik het weer alles meevallen. Maar ze is zo smalletjes
En die tenen
Guttegut..

Maar ergens ook wel goed dat er maatregelen genomen worden..

heb haar gevraagd te kijken of z'n been warm is, of er niet iets in z'n hoef zit, en om maar lekker te stappen. Ben benieuwd morgen..
ziet er goed uit

Tammy_ schreef:en als je een beetje een voorgevel hebt, drukt dat ding ze plat, óf lijk je 5 maten dikker
maar ze hebben nu ook modellen met verschillende segmenten, dus niet uit 1 stuk en die zijn ook wat beweeglijker.
Maar heb al vrij brede schouderpartij van mezelf, moet altijd megamaat aan van jasjes, anders kunnen ze niet dicht
En met dat ding lijk ik nog 2x zo breed, charming
Sloot niet goed aan. Mijn zus heeft ook een compleet andere gekocht (sowieso heeft ze een maat kleiner), maar dat model zat bij mij ook niet (jammer want die was de helft goedkoper
). Heb in deze meer ruimte bij mijn armen, want de rest trok alleen maar omhoog bij mij, dan heb je er ook niets aan
Ik dacht eerst dat ik wel een L moest hebben, maar daar verzoop ik in
Toch beetje goed voor mijn ego