Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stukje verruimen

Ook is ze al veel constanter in de aanleuning, en heb ook eigenlijk niks in m'n handen heerlijk 

Ik kan niet in woorden uitleggen hoe trots ik op der ben! Ze doet alles altijd met volle overgave.. en dat na 12 jaar lui lekker leven. Ze is de beste 
2011 voor het laatst (manege) les gehad haha, waarschijnlijk binnenkort een proeflesje doen
En wat we nu al kunnen met Shief, kunnen Angela en ik mooi in onze zak steken!

heb net geleerd dat dit stepping pace is en dat is heel gangbaar bij veulens met veel aanleg. blijkbaar. Die zijn dan later onder het zadel heel gemakkelijk in te tolten.
Ik ga denk contact opnemen met A.nne v.an D.iemen voor een proefles! Spreekt me aan dat ze ook zitles en les in dubbele lijnen geeft
Lijkt me een fijne afwisseling voor ons, ook gezien Shief nog een beetje krom is
ben benieuwd!
. Geisha doet het ook zo.. als we ergens langs lopen zal ze hoe dan ook een blaadje of iets pakken
En jeuken aan dr been inderdaad en onderussen een plukkie gras pakken.. 

Wondje aan haar been maar that's it. Wel balen..

maar soms stagneert het even he, wel veel verschil hoor tussen week 0 en nu! 

Hij is toch wel een droom hoor 

HAHA ik kwam niet meer bij. Ik hield dr echt nog tegen maar was even flabbergasted. Ze wilde gewoon die appel.. Die jongen schrok maar moest daarna wel lachen. Ze kreeg niet de appel..
Dat zou ook écht een actie van Yus kunnen zijn!
Dus was nog een beetje beduzeld. Hilarisch!!