Vind dit een fijn beeld! Ze wordt al ietsjes sterker van achteren en we gaan al steeds meer van de voorhand af Ook is ze al veel constanter in de aanleuning, en heb ook eigenlijk niks in m'n handen heerlijk
Ik kan niet in woorden uitleggen hoe trots ik op der ben! Ze doet alles altijd met volle overgave.. en dat na 12 jaar lui lekker leven. Ze is de beste
Ohja, baas moet wel aan der houding werken hoor 2011 voor het laatst (manege) les gehad haha, waarschijnlijk binnenkort een proeflesje doen
Laatst bijgewerkt door Shanna_ op 01-10-14 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Wauw, hele mooie foto's Shanna! Je hebt haar lekker aan het lopen!
Toont hij dus wel andere gangen Katja?
Set_Elkol
Geplaatst: 01-10-14 21:21
ja zeker juist de eerste dagen wel veel tolt gezien maar dat verdwijnt vaak als ze beginnen te draven, dat was met hem ook zo. Dit was de eerste keer weer heb net geleerd dat dit stepping pace is en dat is heel gangbaar bij veulens met veel aanleg. blijkbaar. Die zijn dan later onder het zadel heel gemakkelijk in te tolten.
Volgens mij zag ik ook een foto voorbijkomen op FB van T.T.
Set_Elkol
Geplaatst: 01-10-14 21:34
ja dat is echt een gave foto van TT, wat een type! die droogt erg leuk op.
Ilya heeft alle leuke dingen geërfd, behalve dan wat extra ruimte onder de staart en wat minder extra gereedschap eronder, maar wat kan ik nog meer wensen he!
YildizArabs
Geplaatst: 01-10-14 21:53
Nou vooruit dan, hihi! Our private dancer:
Vind t er echt heel fijn uit zien Shanna! Bij wie ga je lessen?
Ilya gaat tolten! Dat zit lekkerrrr! Over paar jaar dan...
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 01-10-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Ah lief dankje Yildiz Ik ga denk contact opnemen met A.nne v.an D.iemen voor een proefles! Spreekt me aan dat ze ook zitles en les in dubbele lijnen geeft Lijkt me een fijne afwisseling voor ons, ook gezien Shief nog een beetje krom is
Osteo komt trouwens de 17e ben benieuwd!
Ze is geweldig Yildiz
kellaxy
Geplaatst: 01-10-14 22:17
Nicky wat is ie veranderd zeg! Hij heeft nog een lichtelijk puntkontje op de eerste foto hihi. Leuk om die kleurverschillen ook te zijn. Het word een echt paard!
Haha Djuun de zuurpruim. Heb de foto's eerder gezien, erg hoor! Deed ze dan beetje hupsen ofzo?
Katja wat heeft ilya toch een ondeugend hoofdje! Ah en wat is setje alweer slank zeg, mooi!
Sieltjuh, ook dat komt me bekend voor, dat snacken . Geisha doet het ook zo.. als we ergens langs lopen zal ze hoe dan ook een blaadje of iets pakken En jeuken aan dr been inderdaad en onderussen een plukkie gras pakken..
Miranda haha ja stom he.. maken we elkaar schoon
Lisa, dat is schrikken zeg. Jij 30 grijze haren rijker en hij doet alsof er niks aan de hand is Droogkloot! Altijd handig, 2 halsters! Kleur staat hem goed! 21 oktober komt ze terug voor conrole en evt. tweede behandeling. Zal wel denk ik..
Bren wat een toetje is het!! Echt een babyhoofdje nog, maar dat komt vast goed Ik zeg Ali
Joyce datzelfde hoofd herken ik hier ook.. hilarisch Pfoeh en wat een uitzicht zeg.. jaloers!
Shanna wat loopt ze fijn! Knappe merrie zeg.. Agh en ik vind haar ook steeds knapper worden hoor!! Wat voor zadel heb jij?
Ik zal weer een foto van vandaag plaatsen. Vond haar vandaag weer wat minder. Ik ben zo bang dat die bloedworm nog ergens zit. Ze is nog steeds niet vol energie maar gewoon normaal. Instructrice heeft haar gister door gemeten om te kijken hoe het ging met haar lever en hormonen en dat was goed. Ze liet het ook heerlijk gewoon toe. De vorige keer was dat wel anders In ieder geval, de foto's spreken voor zich. En morgen kan het weer helemaal goed zijn. Ik moet ook zeggen dat ze vanmorgen even een stressmomentje was wat er natuurlijk ook weer voor kan zorgen dat ze opgetrokken staat. Ze was weer bezig met een plekje hoger te veroveren en werd terecht gewezen.. Arm ding Wondje aan haar been maar that's it. Wel balen..
Ik zet de foto's van elke week onder elkaar.
Week 0
Week 1
Week 2
Week 3
Week 4 (vandaag) Op haar heup zit gewrichtszalf, ze was wat beurs, vertekent dus ook licht.
zie duidelijke verschillen behalve inderdaad tussen vorige week en deze week maar soms stagneert het even he, wel veel verschil hoor tussen week 0 en nu!
Hoewel ze zeker nog niet is, vind ik het haast bizar om zo'n verandering in 4 weken tijd te zien!
Jeetje, schrikken Lisa
Wat is het toch een verschrikkelijk sjiek ding Yildiz!!
Ilya Hij is toch wel een droom hoor
Wat een plaatje Brenda
Haha Joyce, nog zo'n lekkere zuurpruim als het uit komt
Ik vind het er keurig uit zien Shan, jullie passen ook zo verschrikkelijk goed bij elkaar
YildizArabs
Geplaatst: 01-10-14 22:43
Yup, zie ook verschil!
Thanks voor de complimentjes! Ben ook dol op d'r! Ze is stoer maar toch chique en heel erg merrie maar wel super mensgericht. Uhm... Ben verliefd, geloof ik...
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 01-10-14 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Dankjewel! Ik zie het minder goed natuurlijk.. Zal morgen eens kijken hoe ze er bij staat.. Ze is ook opgewekter. vanmiddag heb ik een stapritje op het boomloze zadel gedaan. Dat vind ze toch zo leuk! Wel voor het eerst dat ze ergens niet langs wilde buiten en dus ook wegsprong. Nog noooit meegemaakt. En ze deed echt iets erg. We liepen langs een bord met bankjes en een jongen van een jaar of 16 was een appel aan het eten. Ik liep op 4 meter afstand en mevrouw hoort dat geluid.. loopt er naar toe en geeft die gozer zo een kus HAHA ik kwam niet meer bij. Ik hield dr echt nog tegen maar was even flabbergasted. Ze wilde gewoon die appel.. Die jongen schrok maar moest daarna wel lachen. Ze kreeg niet de appel..