Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DeniiSee schreef:Jaa hij is echt rustiger geworden in z'n doen en laten! Voorheen als ik met hem ging wandelen daar was het telkens dribbelen, overal proberen in te happen.
Vorig weekend ben ik met hem gaan wandelen, was het echt een schat van een paard! Zo ontzettend lief wastie!
Overmorgen rond deze tijd istie der als het goed is![]()

Geen probleem voor mij, want ik zal waarschijnlijk toch niet kunnen slapen hihi
Dilan1993 schreef:Leuk dat ie zaterdag naar jou komt
Ik heb gisteren eindelijk een BP besteld. Wilde er al 1 voor het springen, en voor het inrijden van mn verzorgpaard, maar stelde het steeds uit.
Nu besloot Prins gisteren om me een zetje in de goede richting te geven. Meneer kwam 2x achter elkaar omhoog. Bij de 1e keer bleef ik goed zitte, maar verloor ik m'n beugels. Meteen daarna steigerde ie dus nogmaals en lag ik er bijna naast.
Toen dacht ik wel even aan dat ik er makkelijk een keer naast kan liggen als ie zo doet.
Kan je jezelf misschien even voorstellen 
Heb er één gekocht toen we begonnen met Djuun beleren. Heb er nog niet heel vaak mee gereden, maar de keren dat ik hem aan had heb ik er weinig hinder van ondervonden. Ik vind het zeker extra handig bij zo'n jong ding. Het hoeft geen lelijk gedrag te zijn, maar als ze onstabiel zijn kan je ook goed samen vallen (Mijn zus dus al gehad, Djuun struikelde en lag op dr knieën, zus viel op dr kop en vol op de BP, gelukkig maar dat ze hem dus op had. Djuun was alleen heel erg verbaasd en toen ze er daarna weer op kroop liep ze beter dan voorheen
).
Ik zat ook zo te stuiteren de dagen voordat we Djuun gingen halen. Heb toen 's nachts ook amper een oog dicht gedaan en we hadden nog een trailerrit van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor de boeg
De heenweg ging zoooo langzaam toen
lees de OP even door en vul het lijstje even in 
die dacht ook, 'oliebol hee, niet gelukt! Dan maar luisteren..'
Er was ook geen moment paniek geweest toen. Zus stond op, ik had Djuun al vast, even rondje gestapt aan de hand en toen weer opgestapt
Toen tilde ze dr voeten wel meer op

Heb op gegeven moment gewoon wat gas bij moeten geven, omdat ie wat inkakte

Toen we naar Djuun gingen kijken was ze al uit de wei gebroken, omdat Djuun in de bak, 10 meter van de wei vandaan, liep

Samen opgegroeid.

Ze hadden hem vaststaan (voor het eerst in zn leven) gedurende de reis naar de andere kant van het land maar hij gaf geen kik. Toen ik aankwam liep ie net de klep af (*vervloekt rode stoplichten*) en dat ging ook op zn dooie akkertje, hij was ook keurig droog, geen druppeltje zweet te bekennen.... Mal paard