Pony is gigantisch op het moment, haast beschamend. Zo merk je echt wel verschil met vorig jaar, toen had ze Giant Arie aan de voet en Tara die van binnen het een en ander aan het opslurpen was. Zo mooi strak als ze toen was haha...
Stom leven, heb me net verslapen, nu even aan het wachten op de badkamer om de tandjes te kunnen doen, kan ik nog niet naar m'n zwarte vlek
Dat is nou juist het raarste, hij eet nooit gehaast en propt z'n bekkus ook niet vol tot hij niet meer kan kauwen. We hebben geen idee, Jeroen zag hem raar doen maar of het een plukje hooi of hapje voer is geweest...Geen idee, maar hij doet vandaag in elk geval net alsof er nooit iets gebeurd is
YMJArabians
Geplaatst: 01-10-14 16:17
Jullie gaan hard, wel meegelezen tussendoor, zit nu ziek thuis. Heb het echt goed te pakken, blegh!
Fijn dat Zaar zich weer 'normaal' gedraagt, vervelend zeg zo'n slokdarmverstopping! Ilya word al groot! Setje weer mooi slank, wat is haar geheim? Las iets over wintervachtjes. Yus begint alweer een beertje te worden! Ik zag op facebook dat hij was aangekomen Brenda, fijn! Dayem is ook veranderd zeg! Iew, spinnewebben Gut, die lippenfoto's, haha!
Oh en Yus kan ook erg boos kijken. Niet naar mij gelukkig, wel naar haar collega-paarden af en toe
Zat eergister nog de vakantiefoto's door te bladeren van Amerika dit jaar, en oeh ik wil terug! Vriendje heeft de foto gemaakt vanaf zijn paard Krijg de neiging om Yus&Mun in te pakken en te gaan emigreren naar the States, haha!
benieuwd wat dat zal kosten. Heb destijds het plan gehad om met Pony en Tag naar Australië te gaan...22.000 per paard exclusief de stalling kosten in quarantaine
Een paard importeren kost tegenwoordig rond de €5000/6000 geloof ik. Daarheen weet ik het eigenlijk niet, zal wel verschrikkelijk duur zijn Wie weet....ooit
Shanna_
Geplaatst: 01-10-14 16:36
Leuke pic Letietz! Heerlijk hè met touwhalster rondje om! Rijdt er ook vaak mee. Nu weer aan het kijken of ik een sidepull 2e hands ergens vandaan kan toveren als probeersel, voor zowel buitenritten als bakwerk Waarom rijden jullie met een singelbontje eigenlijk? last van singelwondjes? Shief heeft van onze rit naar het strand laatst (lange rit natuurlijk) ook weer plekjes, terwijl normaal na het rijden niet.. Blijft lastig hoor Wat een mooie foto trouwens van jullie samen, die kende ik nog niet voglens mij!
Nicky leuke vergelijk foto's! Hij heeft een lekker kontje gekregen
Knappe Zaraar Lisa! Meer foto's spammen hoor! en wat naar zeg van de verstopping. Hoe gaat het nu?
Stoute knappe Ilya! Heerlijke kudde heb je toch Kat!
Haha Siel zelfs na de 2e x djuun der snack avontuur te horen lig ik nog gevouwen kan het me zo inbeelden
Over hangbuikjes gesproken, oma Shief had er wel eentje maar vind dat je nu soms goed moet kijken wil je concluderen dat ze fokmerrie is geweest Nooit gedacht, maar buikspieren hebben echt heel veel veranderd nog
Jaaa Bren hij is er Hoe oud is hij nou precies? Hele knappe kerel! Ben erg benieuwd hoe die uitgroeit!
En de wintervachtjes, Shief heeft al een tijdje een beste vacht. Ze staan nog steeds 24/7 buiten en tis soms al best fris 's nachts en Shief is best een koukleum. Maar ze staat nog lekker zonder deken vind het nog te warm en ga niet op en af met die dekens.
Ohh emigreren, ik doe mee! En Shief gaat dan ook mee hoor, kosten wat 't kost! *leuk hè, lekker dagdromen*
Gister weer lekker gereden in de bak. Was al aan het uitstappen toen stalgenootje aanbood een stukje te filmen, dat wilde ik wel Vind het fijn om, zeker nu we nog steeds geen les hebben, zo nu en dan beeldmateriaal te hebben omdat je nu toch veel op gevoel doet haha. Heb beetje problemen met de filmpjes uploaden, maar heb al wel wat leuke stills eruit gehaald zal nog eens 'n poging doen
Wel een schattig gupje! Blijft het mooiste wat er is vind ik, jonge paardjes zien paard worden Dat mis ik wel bij Shief haha, ze veranderd wel maar das toch anders.. Ze wordt grijs, oud
Haha ik kan nu dubbelop genieten Nou Shief lijkt trouwens ook alleen maar jonger te worden hoor! Als je haar nou dekt zal je veel verandering gaan zien