Dat is fijn Eline Foto's spreken voor zich Wij stonden in het midden stil en aanschouwden zijn enthousiasme
Heerlijke foto's, Nicky! Wat kunnen ze af en toe toch lekker onhandig zijn met vrijspringen he, niet weten waar ze alle benen moeten laten
Lekker Eline! Ideaal zo dichtbij!Nicky, zag de foto's net op FB voorbij komen. Wat heeft dit paard een LOL in het paard zijn. Zo mooi!
Super Eline! Lijkt me idd een stuk fijner om haar dichterbij te hebben staan Heerlijke foto's van Dayem!
Lekker om Mish zo dicht bij huis te hebben Nicky hij vind het leuk zo te zien Ik heb vandaag weer heerlijk gereden Verder wordt het de komende tijd best druk om allerlei dingen voor elkaar te krijgen
Heel fijn Eline!!Wat een happy foto's Nicky! Yus heeft een dikke berenvacht en houd die mooi vast. Je kunt je vingers er helemaal ingraven
Haha het heeft er uiteindelijk allemaal mee te maken.Ook de reden dat ik helaas de meeting heb afgezegd
Leuke plannen dus Jes, we horen het vast wel als alles gaat lukken Ja Jas en Moyo zijn ook al aan het verharen
Voor dat er een 2e komt dames wil ik eerst financieel meer ruimte hebben Maar er is wel al hier en daar interesse in eventuele dekkingen...Ik wil 2014 Mo meer showen dus dat zijn ook weer investeringen En ga toch proberen werk te vinden...sociale dienst heb je niet veel aan....