Lisa, lief dat je het vraagt! Het gaat hier super eigenlijk! Ze word echt voller aan de bovenkant Ook sloft ze veel minder dan voorheen en loopt ze de sterren van de hemel aan de longe. Lekker balkjes draven en vandaag VD om het leuk te maken. Heb echt in een deuk gelegen Geisha, pirrouette! *draait 180 graden en loopt dan gewoon weg*
Ik vraag me wel altijd iets af. Als zij naast me loopt kijkt zo zp fuc*ing boos en dit doet ze eigenlijk altijd (tenzij er eten aankomt of in beeld is) ze moet naast me echt doorstappen en niet dat slakketempo (oa voor sloffen) en dan doe ik een klak geluid met me tong maken omdat dat "harder" is en dat doet ze dan ook braaf maar wel echt met oren in nek en neusgaten half opgetrokken. Waarom zou ze dit doen? Is ze gewoon nukkig? Iemand dit ooit gezien?
Dat van die oren komt heel bekend voor! Dat doet de merrie die bij Naf staat ook tijdens grondwerken enz. Van dr zelf is ze wat dominant en bazig maar ze is op zo een moment heel erg gefocussed en accepteerd wat je doet zeg maar...tsja merrie? Weet niet of Geisha ook een pittige tante kan zijn? Dan is t wellicht hetzelfde bij haar
Haha pittig.. uhh ja. Maar niet persé dominadominant. Ja ik twijfel. Je zou zeggen van wel maar ze doet alles wat ik van haar vraag met soms wel een discussie maar heeft wel respect. Ik kan haar karakter echt niet uitleggen eigenlijk.. Je zou het moeten zien Of de dames die haar hebben gezien kunnen het uitleggen? Agh, is ook niet helemaal eerlijk want toen was ze zichzelf niet.. hmm ze lijkt gewoon een chagrijnige dame en daardoor twijfel ik wel eens of ze bepaalde dingen leuk vindt.
Die poown respecteerd je ook gewoon hoor Ze doet t braaf zolang jij heel duidelijk bent, maar soms met een blik waarvan je ziet dat t niet meer is dan accepteren dat ze dat moet doen en dat ze liever staat te grazen
Sowieso als jij achter haar hoofd loopt en ze let op jou dan zijn die oren natuurlijk ook gericht op jou dus naar achter
Je komt vanzelf wel iets tegen waar ze ontzettend enthousiast van wordt en dat kan je dan ook als beloning doen als ze iets anders braaf heeft gedaan wat lastiger was. Zoals dat mn shetje als ie goed heeft gewerkt als afsluiting een soort compliment mag maken want dat vind ie superleuk
Ja misschien is ze dan toch lichtelijk dominant Ze doet alles voor eten dus dan is het al gauw goed maar ze lijkt snel verveeld. Met werken niet hoor. Aan de longe is ze echt geconcentreerd en ontspant ze. Dat maakt haar zen en met rijden ook alleen is ze het dan af en toe niet eens met mijn been of zweep.
Ach zolang jullie maar met elkaar kunnen opschieten met die dingen (met uiteraard soms wat "vriendelijk" overleg ). Ze klinkt wel als een merrie met een leuk karakter
En eten is meestal een goeie ja Zodra Naf merkt dat k snoepjes heb, gaat zn truukjesdoos open incl lief kijken, voedsel weigeren, voorbenen stampen? ,impro passage achtig spaanse pas piaffe ding
Heeft zij ook van die dingetjes die ze gaat doen om je te overtuigen dat ze wat lekkers verdiend?
Set_Elkol
Geplaatst: 30-09-14 18:23
Gave outfit van Djuun! Lekker hoor met touwhalster
Stoute Fu Set kijkt alleen soms boos naar Blue
Haha die lippen van Darmoor
Knappe Zaar zeg! Mooie kleur toch he dat zwart
Lekkere billen van Dayem
oren van Geisha komen me niet bekend voor, lijkt me niet heel leuk
Ilya is vandaag 1 maand oud en hij is leuk en Setje gaat ook zooo goed
Djuun kan zuurpruimen als er ook iemand rechts van haar loopt, slaat echt nergens op Vroegah was ze vnl niet zo lief voor m'n moeder
Ik zit d'r wel zwart te maken vandaag Toen ze jonger was had ze ook wel wat meer spatjes, maar ze is ook echt super lief hoor (en ze kan kusjes geven, maar daar is volgens mij geen beeld materiaal van?)
Jeetje Kat, dat gaat toch snel he!! Gefeliciteerd met je grote, kleine man
Moest even wat oude foto's opzoeken voor iemand en komt vast iedereen bekend voor dat je dan foto's blijft kijken Kwam net deze tegen van Darmoortje (die van de lippen foto ) m'n oude merrie, hier met Ersiel en een kindje op de open dag van het paarden rusthuis. Ze deed de ponyritjes Te lief toch
Haha soms inderdaad niet kat maar ze is ook zo lief.. en ecjt een kroelkippie. Alleen dat naast je lopen..
Ja die trucendood haalt geisha ook uit de kast als ze ook maar eten denkt te verdienen Kusje kent ze op commando maar gebruikt ze gerust altijd. Voetje geven ook, en ik doe altijd rekoefeningen. Links buigen, rechts buigen en die gebruikt ze nu voornamelijk. Als ik zeg: snoepje? Gaat ze al met dr neus naar dr heup . beentjes strekken
Ze heeft ook een rare tic. Ik maak dr hoofdje altijd schoon met babydoekjes en zodra ik haar ogen doe begint ze vol overgave mijn gezicht/nek af te likken
Echt Kat, ik smelt van zijn stoute smoeltje Wat een heerlijk ding
Nicky, leuk dat verschil zo, bij schimmels is dat toverbal-effect zo leuk
Aaaahw Letiets, Darmoortje Djuun komt echt als een lief paard over zo Zaten dr vlechtjes nog goed vandaag?
Haha Yildiz, dat is ook echt gewoon ranzig haha. Ach, een spinnenweb is nog altijd minder pijnlijk als met je vinger in een doorn blijven hangen
Had ik trouwens nog niet verteld, maar Djuun snackt graag onderweg op buitenrit Zo ook zondag (het was zondag trouwens echt extreem, elk uitstekend takje was ze hongerig naar ). Was ik zo aan het draven, staat ze opeens BAM stil, om te kakken En met dat ze dat doet, duikt ze zo recht met dr hoofd heel de bossen in Zat ik daar op een kakkend paard met dr hoofd verdwenen in het struikgewas Ik kwam echt niet meer bij Mijn moeder reed op de fiets voor me, draaide zich om en lag ook helemaal dubbel Uiteindelijk had ze nog niets te pakken ook
Djuun is gewoon met sommige dingen erg bijzonder op haar manier Maar echt, met die actie van zondag, dan lig ik echt helemaal dubbel. Vervolgens draaft ze ook met zo'n triomfantelijk hoofd weer verder van "Haha, dat was leuk!"
Haha, Yildiz, ik had een hele grote spin op mijn hoofd omdat ik de spinraggen uit de stal weghaalde! Mijn dochter zo'n zenuwachtig lachje, die was blij dat het bij mij was..ik ben niet bang!
Nicky, Dayem heeft een mooi kontje!
Zaraar wordt steeds completer, leuk halster.
Ilya het monstertje! 1 maand alweer! Gefeliciteerd! Set ziet er goed uit. En je hebt een happy family!
Kelly, haha, zij maakt jou schoon.
Djuun heeft gewoon humor!
Fuego kijkt nooit zuur naar me, alleen naar zijn mattie of de geiten.
Ze is langzaam wel weer verworden tot de iele spriet die ze was he Wat een verschil weer
Set_Elkol
Geplaatst: 30-09-14 22:28
langzaam? haha. ze was meteen echt weer Set, en ik vind het niet erg. Ben dol op haar zoals ze is, mooi slank en smal Knap zo na een bevalling! Maar je hebt wel gelijk het wordt alleen maar strakker en als we weer aan het werk gaan helemaal denk ik.
Ja ik weet niet Vond het nu meer opvallen nog dan aan 't begin
Woogy
Geplaatst: 30-09-14 23:32
Stink Zaraar Ben met de hondjes aan de wandel om half tien krijg ik een belletje ' nu terug bellen! Zaar gaat niet goed'...mijn hartslag op 210 uiteraard. Kerel had slokdarm verstopping. Veearts gebeld gelijk naar stal gereden toen leek het net beter te gaan. Toch even gesondeerd en de prop was inderdaad weg. Vanavond even niet eten en morgen zou hij zichzelf moeten zijn...De kluns
Dat groene halster is ook nog wat. Had er twee gekocht voor Pony en Tag. Tag is er inmiddels niet meer en voor Pony was hij eigenlijk altijd net iets te krap. Nu heeft Zaraar er dus twee Mijn liefste Taggerty bij haar afscheidshoot. Overigens...was dit ook het halster tijdens haar afscheidschot
Pony kan ook weleens echt narrig zijn met stappen aan de hand, monster. Gene wat super werkt voor haar is aan de andere kant lopen dan voelt ze zich ineens top, en ik laat haar vaker haar ding doen zodat ze wandelen niet zeer als verplichting ziet. Pony en haar happy face
Katja: Seti is knap, vind haar wel mooi zo sprieterig eigenlijk Je kereltje ook al lekker stout aan het worden, zo leuk als ze dingen gaan ontdekken
Djunnah kijkt wel echt zuur zeg...zo erg is Pony gelukkig niet en nooit geweest ook.
Super fijn dat Geisha opknapt, top berichten Wanneer moet je terug voor controle??
Nicky: wat zijn de vervolgplannen met Dayem? Nu weer verder opbouwen?
YildizArabs
Geplaatst: 01-10-14 08:05
Straks Set weer rijden en spiertjes opbouwen, Tie is nu pas weer in vorm te komen. Krijgt weer lekkere ronde billen, nu alleen die hangbuik nog. Maar ook dat komt goed. Set heeft van hangbuik niet zon last zo te zien?
He balen zeg Lisa! Hopelijk vandaag weer de oude?
Heerlijk die blikken van Djuun! Ken er nog zo een hihi...