[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:17

Ja he. We hebben nu een stuk betongaas, met een pallet als ingang :+ Set is zo makkelijk en dit gaat dus ook prima, maar handig is anders.

Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:35

Beste wensen allemaal.

Was ffe niet vaak online, wel het een en ander mee gelezen.

Kat ik zou inderdaad op het oog van een kleine gup erbij investeren van dat hekwerk.

Nicky wat gaat jou gup goed :D top hoor...Bravebier :j

Lil hoe is het met haar oog, en hoe gaat het op stal?

Ik had voor Barc precies dezelfde kabelhalster.
Vond hem op Mo in eerste instantie niet mooi, en nu had het hem eigelijk best mooi gestaan :+
Heb nu een zilveren, maar die ga ik ook denk tzt verkopen.

Mootje gaat goed, ben wel even gestopt met de instructie die ik had...heb het idee dat het niet werkte tussen Mo en hem.
Volgende week bij een andere stalgenoot beginnen...Die heeft me nu alweer een aantal keer geholpen en tot zover werkte dat,
Door mijn rij dip moet je me met kleine passen begeleiden en Mo moet ook weer opgebouwd worden in rust...maar de instructie zei dat ik grote passen moest nemen...voor ons werkt dat gewoon niet.

Maar verder doet hij het fijn onder het zadel en heb ik niks te klagen.
Gister ook nog even gereden, bij ons hoorde je weinig knallen eigelijk.

De kat vind het allemaal reet interessant het vuurwerk en rende van het ene raam naar het andere :+ _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:38

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:38

ja echt wel :j een echte ruinen-uitstraling ook :+

Jessica als je je zilveren kabelhalster verkoopt ook even hierneer zetten! Misschien heb ik interesse. Ik hoop ook dat de nieuwe instructie goed uitpakt :)
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 01-01-14 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:49

ohh mooie set nicky ik hou er ook zo van .
alleen me portomonee niet zo .
maar als je de zilver verkoopt jess ik hou me aanbevolen . staat volgens mij ook mooi bij zwart

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:59

Wat irritant die mensen op de facebookpagina die vragen of je op ze wilt stemmen....

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:00

Ik zal het hier neer zetten dan even verzinnen wat ik er voor wil vragen :o :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:01

Nou he? Er komen steeds meer van dat soort wedstrijden. Wil best een keertje stemmen maar niet iedere dag :Y)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:16

Staan ze op de knappe AV pagina? Mag je op spammen/aanvinken als spam oid... , valt bij mij onder reclame...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:18

Las het idd ook net, als je op pijltje rechtsboven naast het bericht druk, dan krijg je "rapporteer/markeer als spam"
Als je dat doet, dan krijg ik een melding en kan ik het verwijderen :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:15

Kabelhalsters... Zo mooi! Al vind ik die klassieke halsters ook erg mooi!

Jes, Ses haar oog gaat goed. Op het eerste oog zie je er niks aan, je moet goed kijken om te zien dat haar pupil een verkleving heeft in het midden. Maar ze ziet prima. Heeft er ook geen last van.

Ja op stal... Ik heb opgezegd. Er werd vrij laconiek gedaan, zo van 'ja ik kan je niet bieden wat jij wil'. Dus ach, het is nog even de tijd uitzitten. De 31ste verhuizen we naar onze nieuwe plek waar Ses weer paard kan zijn en overdag lekker in de molen gaat, lekker de paddock in en waar we gewoon verder kunnen gaan trainen. Ik heb er zin in!

Ik vind het ook irritant die "advertenties" (want dat zijn het..) op Facebook om te stemmen. Mensen hoor je verder nooit en dan: 'stem op mijn paard'. Ja eh, doei.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:51

Jaaaa Set en baby meeting, leuk!! :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:55

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ga dit jaar voor een gezond veulen van Ely, Dos onder het zadel brengen en lekker met Doortje bezig zijn.

Ik moet ook ergens nog een showhalster hebben. Toen ik 'm kocht, was ie net iets te groot voor Ely. Binnenkort maar eens passen op m'n beide dames en anders inruilen bij Amy :D

In augustus baby-meeting bij Set. Komen jullie in maart/april dan babyknuffelen hier? :P

Zo'n hek is wel een goede investering denk ik, Katja, zeker met een kleine gup op komst!

Jammer dat het niet klikte met je instructrice, Jessica. Hopen dat het met de nieuwe instructrice wel goed gaat!

Fijn dat er geen gedoe was met opzeggen, Lilian. Nog even uitzitten en dan lekker naar jullie nieuwe stal!

Gisteren wat dingen geregeld voor Ely's veulen. Begin maart wissel ik van stal met iemand die tegenover me staat. Die stal is iets groter, dat is wel fijn met de bevalling. Ook even staan babbelen met m'n stalbaas die vroeger koeien had en dus ook bevallingen van kalfjes had. Hij heeft nog veel spullen staan die ik ook in de geboorte-emmer wil hebben, dus dat ook weer geregeld!

Lekker staan knuffelen met Doortje en Dos. Zo leuk om te zien hoe erg Dos al veranderd is in gedrag. Van een paard wat alleen maar 'was' is ze veranderd naar een paard wat aandacht wil en zich open stelt <3 en Doortje, ja Doortje is gewoon veel te knap :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:05

Ik wil wel komen baby knuffelen Annika :D in het voorjaar.
Je krijgt het maar druk dit jaar! Fijn dat alles van het veulen geregeld kan worden, dan ben je mooi op tijd klaar voor alles :) Grotere box is inderdaad ook erg prettig! Kan je niet gewoon nu al ruilen? Zodat ze helemaal ruimschoots aan de box gewend is.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:08

set_elkol schreef:
Ik wil wel komen baby knuffelen Annika :D in het voorjaar.
Je krijgt het maar druk dit jaar! Fijn dat alles van het veulen geregeld kan worden, dan ben je mooi op tijd klaar voor alles :) Grotere box is inderdaad ook erg prettig! Kan je niet gewoon nu al ruilen? Zodat ze helemaal ruimschoots aan de box gewend is.

Het is de box aan de overkant, dus echt wennen zal het voor Ely denk ik niet zijn. Ze staat nog steeds bij dezelfde paarden en dat is voor haar het meest belangrijk.
In die box staat een enorm tinker, dus ik vond het een beetje sneu om die een paar maanden in een toch echt wel kleinere stal te zetten.

Jij kan komen vliegen in het voorjaar, Katja :P van Groningen naar Rotterdam Airport haha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:10

Haha vliegen :+ Goed idee! :D Even door de douane voor jouw paardjes. Nee je hebt gelijk, nu ruilen is zinloos als het zo dichtbij is. En inderdaad sneu voor de tinker :') Maar tegen de tijd dat je baby er is spring ik gewoon in de auto, hartstikke leuk!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:12

Leuk!

Zijn jullie paarden ook al aan het verharen trouwens? Ely laat echt al veel haar los, die heeft er vertrouwen in dat het niet gaat vriezen geloof ik :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:15

nee Set heeft sowieso niet echt een indrukwekkende vacht :P en staat natuurlijk 24/7 buiten dus zal denk ik pas in het voorjaar verharen haha. Maar het is ook zo mild buiten!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:16

Ely reageert heel sterk op de kortste/langste dag. Zodra de langste dag in de zomer is geweest, gaat mevrouw al wintervacht aanmaken. En nu is de kortste dag geweest, dus gaat ze alweer verharen.
Dos en Door laten ook nog niks los...

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:21

Ses ook.. En die heeft al amper haar! Het enige plekje waar ze wat dikkere haren heeft is aan het begin van de onderkant van de hals. En zelfs die haren laten nu al los. Maar laten we eerlijk zijn, het is toch ook absoluut niet koud!

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:25

hier staat alles nog in de zomer haren .
bv me oudje dan die is weer een teddybeertje

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:19

Happy new year iedereen!

Mel en ik zijn gisteren het nieuwe jaar begonnen onder een dekentje, op de bank, Lost aan en met bezorg-eten :D Helemaal heerlijk haha.

Hier verharen ze nog niet, zitten ook vrij strak in de vacht (alleen Nas heeft wat langer haar, die krijgt ook steeds een baard en een sik ^) ).

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:50

Leuk he als ze zo'n baardje krijgen :). Ik heb gisteravond ook echt niks uitgevreten. Even met m'n zus en aanhang gegeten en daarna in mijn meest onooglijke huispak op de bank geploft met een glas wijn. Moet kunnen :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:16

Ik heb waarschijnlijk een nieuw plekje voor Mish, een ruime 10 minuten van mijn huis. :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:18

@ilona asal verhaard ook zo erg haar vast liet ineens los, en nu is ze kaal ;-)
Afbeelding

Nee gekheid natuurlijk, het is ook best warm voor de tijd van het jaar zag al narcissen uit de grond komen wat wat het ook maar waren voor jaars bloemen iig