Set is zo makkelijk en dit gaat dus ook prima, maar handig is anders.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Set is zo makkelijk en dit gaat dus ook prima, maar handig is anders.
top hoor...Bravebier

en Doortje, ja Doortje is gewoon veel te knap
in het voorjaar.
Grotere box is inderdaad ook erg prettig! Kan je niet gewoon nu al ruilen? Zodat ze helemaal ruimschoots aan de box gewend is. set_elkol schreef:Ik wil wel komen baby knuffelen Annikain het voorjaar.
Je krijgt het maar druk dit jaar! Fijn dat alles van het veulen geregeld kan worden, dan ben je mooi op tijd klaar voor allesGrotere box is inderdaad ook erg prettig! Kan je niet gewoon nu al ruilen? Zodat ze helemaal ruimschoots aan de box gewend is.
van Groningen naar Rotterdam Airport haha
Goed idee!
Even door de douane voor jouw paardjes. Nee je hebt gelijk, nu ruilen is zinloos als het zo dichtbij is. En inderdaad sneu voor de tinker
Maar tegen de tijd dat je baby er is spring ik gewoon in de auto, hartstikke leuk!
en staat natuurlijk 24/7 buiten dus zal denk ik pas in het voorjaar verharen haha. Maar het is ook zo mild buiten!
Helemaal heerlijk haha.
).
. Ik heb gisteravond ook echt niks uitgevreten. Even met m'n zus en aanhang gegeten en daarna in mijn meest onooglijke huispak op de bank geploft met een glas wijn. Moet kunnen