Ohja, ik vind die anky-dekjes echt enorm ruk... Blijven niet liggen op Day zijn rug Terwijl mijn QHP-pads, eurostar dekjes en mijn merkloze troepdekjes wel allemaal blijven liggen. Persoonlijk erg fan van mijn eurostardekje Die is zo lekker soepel en zacht, neemt goed op! Hij is alleen roze en dat maakt Daya een beetje homo Iedereen denkt altijd dat het een merrie is, dus ik zeg tegenwoordig al niks meer en rijd lekker met een roze dekje.
Aha dat ben jij dus Sieltjeh! Ik vind haar ook prachtig, als ik nog een extra plaatsje had mocht ze zo hierheen komen
katjen
Geplaatst: 23-07-13 19:51
Hallo allemaal Ben al hele tijd lid van bokt maar vond dit topic net pas, Lekker optijd weer , even voorstellen kathinka van kalsbeek 25 jaar woon sinds 1jaar samen met me mannetje en onze arabierjes in duitsland
Sieltjuh
Geplaatst: 23-07-13 19:51
maaike1994 schreef:
Aha dat ben jij dus Sieltjeh! Ik vind haar ook prachtig, als ik nog een extra plaatsje had mocht ze zo hierheen komen
It's me Je had me zelf toegevoegd volgens mij Hahaha. Ik kwam Shatan tegen via Nenah, die was laatst ook op fotomeeting waar Djuun bij was (alleen deed Djuun bij haar niet meer zo dr best ).