Laatst op die foto's van het losgooien kon je dat zo mooi zien Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laatst op die foto's van het losgooien kon je dat zo mooi zien
dus ik denk dat ik het extra voer ga halveren, hij kreeg een bijna halfvol smikkels-emmertje granenmix, ik ga dat terugbrengen naar een kwart, zeker als ze over een paar weken de wei op gaan. De eerste weken dat hij op de wei staat is hij echt tonnetje rond

Mijn paard moet gewoon mooi op conditie zijn en zou daar, als ik show/keuring zou lopen, echt niets aan veranderen, omdat ze dat toevallig mooier vinden.
), zegt ze: "Quaker?"
God, ik en namen
denk niet dat ze het erg vind die een keer te krijgen hoor
nee, vast niet. Quaker met appelsmaak ofzo

En dan noemen ze het ''goed bevleesd''
Hij gedroeg zich als volleerd model.. Liet zich keúrig optutten (bodyspray, beetje make-up, beetje olie links en rechts, boeide hem allemaal he-le-maal niks!!) en daarna ging ie schitterend lopen showen... Hij kwam alleen steeds te dicht langs de camera en elke keer dat hij er langs liep keek ie récht in de camera
Of kwam heel trots aangedraafd en rende récht op de camera af om er vlak voor te stoppen
Mal paard. 

De kwaliteit van je ruwvoer is veel belangrijker. In het meeste krachtvoer zitten echt ook heel veel suikers, want een paard niet nodig heeft.
Mooi hoor, een paard zo dik pompen, zodat ie er hoefbevangen van wordt
Heb al keer gehoord van iemand die tijd voor de keuring dr Welsh A of B (iig klein) 6 (!!!) kilo biks gaf per dag!!!
Knetter noem ik dat. 

Zeker van die kleine dingetjes...