Ben nog steeds heart-broken.

[IM] Rust zacht, allerliefste Mish...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het doet echt wel veel goed om te lezen.
) het ook ontzettend nodig, anders is de zomer echt een hel. Maar om er dan eentje te vinden die goed zit... Voor Mish had ik er eentje die ook een neusflap had en verder ook echt alles bedekte met gaas, anders had het arme dier nauwelijks rust.
Alhoewel ze hoogdrachtig is momenteel dus het staat iets op een laag pitje.
zo leuk om te horen. Ze is echt enorm vooruit gegaan al, denk dat de foto's voor zich spreken.

Ik hoop dat ze het gemis een beetje kan verzachten.

Gaat het een beetje met jullie?

Dat was eerst nog niet, en ik vind het zo mooi om te zien dat ik haar dat op de een of andere manier heb kunnen geven. Echt het grootste compliment om van zo'n dier te krijgen. Heb ook bizar veel foto's waar haar ogen halfdicht op zijn en zo.

Fantastisch. Vraagt natuurlijk om een keertje beeldmateriaal! 

Was ook een slechte wedstrijd, snap noet dat ik toen winst heb gereden 

Heb er ontzettend veel zin in. Zijn er hier nog mensen die mee doen of komen kijken?
We zijn er de zaterdag voor de C show en de Int Foal cup.

Int. Foal Cup en we hebben een 2-jarige merrie mee. 
Dus dat was het punt niet zo. 
Onbewust compenseer je zo veel voor haar beperkingen. Al is het maar voor elk klein drempeltje "let op!" zeggen omdat ze anders struikelde
Voor mij was dat normaal, maar nu valt steeds meer op dat dat met andere paarden eigenlijk helemaal niet zo normaal is.